Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[NIS 2005] uninstall problemen

Pagina: 1
Acties:

• Yustme
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-04-2023
Beste tweakers,

Ik heb uninstall problemen met NIS 2005. Hij laat steeds in msconfig tabblad: opstart , de bestanden ccApp en SNDMon.

Wat ik zelf heb geprobeerd:

- Sleutels verwijderen in het register. Als je die 2 sleutels verwijdert en dan op een andere bestand in het register klikt en dan weer terug gaat naar RUN in het register. Staan ze er weer tussen. Dus het lijkt alsof hij steeds door een programma opnieuw erin gestopt wordt.

- Verder heb ik het geprobeerd met een programma van symantec genaamd: SymNRT.exe. Mocht ook niet baten.

- Nis 2005 opnieuw geinstalleerd, en daarna een uninstall. Mocht ook niet baten.

- Op nieuw geinstalleerd, en daarna geprobeerd compleet te verwijderen met SymNRT.exe. Mocht ook niet baten.

- In msconfig tabblad services gekeken of er daar een service van symantec tussen staat waardoor die 2 sleutels worden geinstalleerd. Er staat er 1 tussen. In 'systeem beheer' > Component Services > services (lokaal) de desbetreffende service uitgeschakelt. En ook dat mocht niet baten.

- En heb daarna op google gezocht, maar niemand schijnt hetzelfde probleem te hebben...

Ben teneinde raad :'(

Kan iemand mij hiermee helpen?

Alvast bedankt.

Niets is zo eerlijk verdeelt als het verstand, want iedereen denkt er namelijk genoeg van te hebben...