Toon posts:

Crematie???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een PentiumIII 500Mhz, op een Gigabyte 6bxc MAMMABORDJE, hij kwam zo geconfiged van een PC project, dat kut ding loopt vaak vast, en gaat soms spontaan is een reset, of wanneer de monitor op standby slaat komt hij vaak hier niet meer uit...

Ging ik kijken zit maar 200Watt voeding op, lijkt wel een A-merk, verder nog 128MBPC100, ViperII(kut ding) Waardoor het systeem zich niet eens laat overclocken, staat nu op 515Mhz, 48x cdrom, PLEXTOR 32-12-10 heheh.

Moet ik hem gewoon begraven in de tuin???

Verwijderd

OK.........vooruit, ik geef je wel een beetje aandacht :r
nou tevreden?

Verwijderd

Yep.. meteen begraven in je achtertuin.
Maar eerst effe die plextor eruit halen en aan mij geven aub. 8-)

Verwijderd

Topicstarter
JA maar geen oplossing dan..........

wat is je adres dan stuur ik die plextor wel ff op... :)

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:43

GaMeOvEr

Is een hork.

Drivertjes netjes up-to-date ?

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Als je je zelf nou ff mee begraafd ( maar eerst die plextor op de bus naar mij he )

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-08 16:20

Snijkoek

Metal up your ass

Op donderdag 11 januari 2001 15:53 schreef borgqueen het volgende:
Als je je zelf nou ff mee begraafd ( maar eerst die plextor op de bus naar mij he )
Wel een beetje diep graag >:)

Verwijderd

Op donderdag 11 januari 2001 16:47 schreef Snijkoek het volgende:

[..]
Wel een beetje diep graag >:)
komen ze hem over 1000jaar weer tegen....
(8>:dit is duidelijk een geval van een zwaare computer nerd uit het bill gates tijd perk.....laat maar liggen die pc...is niet goed overklokbaar

Verwijderd

Jij wilt zeker de volgende verkiezing van de Adjes winnen ? :r

• blobber
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

De computer is goed, maar moest alleen ff :r

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

• metoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Zelfs je eigen computer is je al zat, wil niet meer tegen je aankijken.

Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro

Verwijderd

Ik denk dat je te weinig stroom hebt... dikkere voeding erin proppen kan helpen (300 W moet genoeg zijn)

Verwijderd

ja dat dacht ik dus ook..... maar wel LAME dat ze die dingen zo afleveren, kijk als ik hem ielkaar had gezet had ik nooi risicos genomen en gewoon goeie onderdelen erin gezet... maar vraag me ook af of dat mammaplankje wel oke is..... volgens mij niet nl

Verwijderd

komt iemand op de crematie van mijn computer :)

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 31-08 21:25
Jij bent echt een zielig ventje man.

Hoe oud ben je man, sukkeltje.

Dat we hier eigenlijk nog op antwoorden en dat je topics nog niet geclosed zijn is weer eens dom werk van die admins hier.

Zielig pubertje!

:r

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

200 watt op een P3 moet kunnen, tis wat weinig maar kan wel. Ik snap niet wat het probleem is, ik heb tot 2 maanden terug zelf een P3/500, 128MB, GeForce2 GTS gehad en ik kon alle games spelen, en systeempje werkte prima.

Als die PC je niet bevalt dan koop je toch gewoon een nieuwe? :? Of is het de PC van papa?

Een P3 Katmai laat zich gewoon niet of nauwelijks overklokken, als je echt mazzel hebt (of zelf hele goede onderdelen gekocht heb) dan krijg je hem wel op 620Mhz (FSB van 124Mhz) maar echt stabiel heb ik die van mij niet gekregen op die snelheid en ach, 500Mhz of 620Mhz is nou niet echt een schokkend verschil..

Kijk er zijn zat mensen hier die niet eens een P3 500 hebben en er heel blij mee zouden zijn.. Dus ik vind je stelling nogal arrogant en bijzonder kortzichtig. Als dat ding niet helemaal stabiel loopt, koop gewoon een andere voeding (300 watter, ook meteen handing voor later) en een nieuwe videokaart als die Viper II je niet bevalt.. en hou op hier als een klein kind te lopen blaten.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Pagina: 1