Hulp nodig bij het selecteren van internet-abbo

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-02 13:09

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
Beste tweakers,
Ik ga binnenkort verhuizen vanuit het zuiden (@home abbo) naar Amsterdam. Leuk en aardig, maar vanwege communicatie en vermaak leek het me ook fijn daar een internet aansluiting te hebben.

Ik heb dus jaren kabel gehad, ADSL geen ervaring mee, maar ik zoek gewoon een abbo waarmee ik zo gunstig mogelijk TV, radio, Internet en telefonie heb (dat laatste optioneel natuurlijk)

In totaal mag het hooguit 45-50 euro kosten, lager is beter, en de snelheid moet als het even kan rond de 250 kilobyte/seconde liggen.

Ik zie door de bomen het bos niet meer, en heb geen ervaring met bijvoorbeeld Chello/UPC en dat soort dingen...

www.avpnews.com

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:47

Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Lees eerst even alle threads door over ADSL abonnementen en ISP's. In Amsterdam is bijna alles verkrijgbaar qua ADSL op bijna alle locaties daar. Je hebt zo-veel keuze daar.

Het is niet de bedoeling dat iedereen hier ervaringen gaat plaatsen omdat iedereen andere tips en gruwel verhalen heeft.

Je kunt kiezen om alles bij UPC/Chello af te nemen qua telefonie + tv + internet.

Je kunt ook kiezen om alles bij KPN af te nemen (telefonie + tv + internet).

Je kunt ook kiezen om kabel-tv te nemen bij UPC en internet + (internet)telefonie bij een andere (ADSL)ISP (icm kpn-belbudget abonnement omdat je DSL wilt).

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Dit topic is gesloten.