Toon posts:

Morrowind ( Goeie site voor plugins/addans )

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zo ik had wel weer eens zin om een leuke RPG te spelen voor op de saaie zondag enzo :)

Nou leek morrowind mij wel wat, destijds ook zeer veel gespeeld. maar het zoog aan alle kanten wbt journals en dat soort dingen. hiervoor schijnen nu allerlei patsches te zijn. nou vind ik wel wat sites met addons voor questen en armor, maar niet over journals en echte dingen die het spel beter maken.

wie weet er een goeie site voor morrowind met goeie plugins/addons evt tutorial tis alweer 3 jaar geleden en dergelijke dingen. ik kan niks fatsoenlijks vinden helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_joachim
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:14
Als je een van de addons installeert, wordt je journal al een stuk beter geordend. Ik zag beide uitbreidingen pas voor 5 euro per stuk bij Dynabyte liggen, dus voor de prijs zal je het waarschijnlijk niet hoeven laten.

Entropy isn't what it used to be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
euh... ja maar de vraag was op welke site die plugins staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAngelRipper
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-04 21:29

TomAngelRipper

Sodomy & Lust

Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2005 @ 13:15:
euh... ja maar de vraag was op welke site die plugins staan :)
Beste H3!N,

Via google zoek je naar morrowind en plugins, dan krijg je een waslijst van sites waar deze gratis en legaal te downloaden zijn, alsmede de officiële morrowind site, daar staan voldoende links op naar de sites met plugins.

Veel zoekplezier en bij het spelen van morrowind, ben zelf een groot liefhebber van dit spel.

Greetz nagash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TomAngelRipper schreef op zondag 22 mei 2005 @ 13:27:
[...]
Via google zoek je naar morrowind en plugins, dan krijg je een waslijst van sites waar deze gratis en legaal te downloaden zijn, alsmede de officiële morrowind site, daar staan voldoende links op naar de sites met plugins.
de vraag in de OP is WELKE site er goed is voor dergelijke plugins. de vraag is niet of ze er zijn en hoeveel het er zijn en dat ik via google kan zoeken naar plugins dat weet ik wel :)

als je zoekt kom je zoveel tegen(en ook een hoop crap) dus ik wilde eigenlijk graag gewoon een link naar een goeie site met mods/plugins enz(en dan voornamelijk voor de journal). ik kom namelijk veel tegen, maar niet dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-10 08:12

nnk

Spreek uit: en en kaa

Kijk eens hier, daar staat genoeg informatie en goede websites:
Het Grote Elder Scrolls III Morrowind topic deel 8

Verder kan ik je Wizards Islands aanraden (http://www.wizards-islands.com). Dit is echter wel meer een Total Conversion dan een kleine mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie ^^

Het is niet zo dat het topic zo actief is, dat het de moeite waard is om suggesties voor plugins en addons te scheiden :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.