Toon posts:

Klacht over forum mod Zwerver

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
IK had een tweetal topics geopend over 2 problemen die ik tegen kwam met het instaleren van linux.
Namelijk deze 2 topics
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1038406
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1038412

Bij het eerste Topic heeft Tomato mij goed geholpen. Ik wou het volgende gaan posten toen Zwerver er net een slotje op ging hangen:

@tomato

Bedankt voor je wijze informatie hier heb ik wat aan.

@Radiant

jah dat kan inderdaad ook nog. het is een simpele maar effectieve manier.

@Zwerver
Wat zit je nou moeilijk te doen. Tomato heeft me goed geholpen en de echte basis doe ik echt wel uit google halen maar af een toe is een beetje hulp/sturing nodig.

Wil Zwerver nou gewoon geen nieuwe gebruikers op het forum ofzo of moet ik eerst mijn HBO hier voor halen. Ik wil gewoon simpel wat duidelijk hebben wat ik via google niet kon vinden.
Ik begrijp daarom ook niet het slotje op deze topics

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-03 14:55

r0b

Hallo MaZZie-D,

Nog welkom op GoT. Ik zie toevallig dat 50% van de door jouw gestartte topics al gesloten zijn.
Misschien is het aan te raden om wat meer tijd in je topicstarts te steken danwel even een half uurtje langer door te zoeken?
GoT heeft een vrij grote userbase, en om alles in goede banen te leiden zijn er gewoon een aantal richtlijnen cq policies opgesteld.
Misschien is het handig om de artikelen onder het kopje FAQ eens door te lezen?
Bijvoorbeeld:
Registratievoorwaarden en faq
Policy: Alle regels die op het forum gelden

Waar jij bijvoorbeeld nu naar op zoekt bent is: Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Ik zit al een redelijk tijdje op GoT nu, en met wat logisch nadenken heb ik me tot nog toe atijd vrij weten te waren van een "Dat had je zelf wel uit kunnen zoeken" slotje, en dit gaat ook op voor vele andere gebruikers. Het is dus niet zo dat de policies cq richtlijnen te strak zijn, maar er wordt gewoon wat (meer) eigen inzet vereist.

Succes. :)

edit:
Zwerver: En ik had net zo'n lief verhaaltje getikt. :'(

[ Voor 24% gewijzigd door r0b op 22-05-2005 04:05 ]

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2005 @ 03:54:

@Zwerver
Wat zit je nou moeilijk te doen. Tomato heeft me goed geholpen en de echte basis doe ik echt wel uit google halen maar af een toe is een beetje hulp/sturing nodig.

Wil Zwerver nou gewoon geen nieuwe gebruikers op het forum ofzo of moet ik eerst mijn HBO hier voor halen. Ik wil gewoon simpel wat duidelijk hebben wat ik via google niet kon vinden.
Ik begrijp daarom ook niet het slotje op deze topics
Nee, je moet leren zoeken. Dan had je bijv. ook geleerd dat dit topic in Schop een Modje had moeten staan. Of eigenlijk is dat niet eens waar, het had in Lieve Adjes moeten staan, en dat is ook nog een halve waarheid, want het hoort eigenlijk in mijn mailbox, want als je de policy gelezen had, had je geweten dat je met klachten over 1 actie bij de mod zelf moet zijn.

[ Voor 40% gewijzigd door Zwerver op 22-05-2005 04:04 ]

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Verwijderd

Topicstarter
Oke dus eerst de regels wat beter lezen..
Maar ik ben nu al 2 weken aant zoeken en vond dat het nu tijd werd om een topic te starten... en dan wordt ik nog al sago als ik nog een bedankje wil plaatsen dat er een slot op zit

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-02 04:46

Steve

Krokodil \o/

Graag verder afhandelen via mail dus.

Dit topic is gesloten.