Zo, ik had laatst Morrowind gekocht en toen ik het speelde had ik last van artifacts in m'n scherm. Ik dacht dat het een gamebug was, maar na het spelen van andere games had ik er nog steeds last van. Nu ben ik niet zo'n techhead, maar iemand wist mij te vertellen dat er iets mis moest zijn met de koeling. Dus ik schroef m'n computer open en zie een los onderdeel liggen. Ik weet mijn god niet hoe dat ding is losgeraakt, maar het is toch echt zo. 'Wat precies', denk je nu, nou, dit:

Hieronder zie je hoe dat ding vastzit:

Ik heb begrepen dat het mijn chipset koeling is. Nu had ik em net weer vastgemaakt, maar de koeler zit vast aan 2 haakjes en één houdertje van die haakjes schiet dus los. Is er een simpele manier om dit op te lossen of moet ik (hoe overdreven ook) een nieuw moederbord kopen?
Extra info:
P4 2.4 Ghz
Asus Radeon 9600XT
768 MB RAM
Moederbord: AX45-533
Mvg, een technoob
.

Hieronder zie je hoe dat ding vastzit:

Ik heb begrepen dat het mijn chipset koeling is. Nu had ik em net weer vastgemaakt, maar de koeler zit vast aan 2 haakjes en één houdertje van die haakjes schiet dus los. Is er een simpele manier om dit op te lossen of moet ik (hoe overdreven ook) een nieuw moederbord kopen?
Extra info:
P4 2.4 Ghz
Asus Radeon 9600XT
768 MB RAM
Moederbord: AX45-533
Mvg, een technoob
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2005 02:35 ]