Toon posts:

Welke breedbeeld TV

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wilde eerst een beamer gaan kopen maar ben tot de conclusie gekomen dat echt goed beeld nu nog teveel naar mijn zin kost. Gezien de plasma / LCD hype zijn de grote breedbeeldbakken nu gestaag in prijs aan het dalen en bovendien hebben die meestal beter beeld. Vandaar dat ik denk dat ik maar voor zo'n bakbeest ga. Ik zit sinds kort toch in een schandalig groot appartement dus het feit dat ie ruimte inneemt is niet echt een issue.

De vraag dus: Welke TV moet ik hebben? Hoe groter hoe beter wat mij betreft. En zijn er CRT TV's die ook HD formaten aankunnen of zit dat er niet in? Wie heeft een leuk advies?

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:26

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Het zou wel handig zijn om wat meer informatie te posten. Er zijn momenteel zoveel tv's verkrijgbaar. Wat wil je precies qua grote? prijs? fabrikant? specs? Zet een aantal dingen neer en je houd uiteindelijk eens stuk of 3 modellen over. Op deze manier kunnen we hier vrij weinig mee :)

edit: Er zijn geen CRT tv's die HD formaat aan kunnen :)

[ Voor 11% gewijzigd door LoeiOrdinair op 22-05-2005 01:30 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik vond wel een JVC televisie die 1080i aankan:

http://www.bestekeus.nl/s...info.php/products_id/8667

Of ie verder goed is weet ik niet.

En wat ik wil? Tja 82cm of groter. De prijs komt bij CRT's meestal niet boven de 2000 dus da's niet echt zo'n issue wat mij betreft.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:27

JvS

Ik heb hem zelf ook

Het is de bedoeling dat je TV's zelf gaat bekijken of anders op sites als www.kieskeurig.nl jezelf orienteert. Maak eerst zelf een selectie, door die sites te bekijken en in de winkel te kijken. Bedenk je eigen criteria en dan kan je inderdaad ook hier voor goed aanvullend advies vragen.

Om een overvloed aan "wat moet ik kopen" topics te voorkomen, die allemaal hetzelfde antwoord geven (namelijk: Wat wil je, wat vond je mooi, etc.) is het de bedoeling dat je dat eerst doet, en dan een topic opent.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.