Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nokia 1100, even groot lettertype als 3310?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn moeder heeft op het moment een 3310 omdat de de enige telefoon is waar ik de letters zo groot kan zetten dat ze het kan lezen.

Toch vind ik het een beetje lullig dat ze nog met zo een koelkast rondloopt. Nu zag ik dat de Nokia 1100 geen reet kost, en aangezien ze over 3 weken jarig is, leek het mij wel leuk deze cadeau te geven.

Nu heeft deze telefoon maar 4 regels, en is het enige wat ze over het lettertype zeggen is dat de telefoon een "Dynamisch lettertypeformaat" heeft :? Betekend dit dat het even groot kan als de Nokia 3310?

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:22

Korakal

Up up up!

http://www.mobile-review.com/review/nokia-1100-en.shtml
dit ziet er redelijk groot uit ja (zie screenshots halverwege)

Verwijderd

volgens mij kan je bij zo'n beetje alle moderne gsm's instellen dat de letters zo enorm groot worden dat er maar 1 of 2 regels op het display passen.

maar verder (en vat dit niet verkeerd op, bedoel het goed :) ): zou een leesbril niet een veel beter verjaardagscadeau zijn?

Verwijderd

Topicstarter
Bedankts Korakal (en aangezien MR in mijn favorieten staan had ik het misschien wel zelf kunnen uitvinden |:( )

Gunhead > Het is me op veel telefoons helaas niet gelukt. Daarnaast heb ik (nofi) weinig zin om voor haar een gsm van 70-120 euro te kopen. Een leesbril heeft ze al, maar om nou telkens die bril erbij te pakken werkt imho niet prettig. Voor ze die bril opheeft, heeft degene aan de andere kant van de lijn al opgehangen. Maar bedankt voor de tip ;) Daarnaast heeft nokia een prachtig simpel menu, wat de keuze weer heerlijk simpel maakt.

Volgens de man van Mobile-review.com was de telefoon lekker klein. Maar wat is lekker klein? Ik vind de 6100 bijvoorbeeld echt extreem mini, en als ik zo naar de specs kijk is deze telefoon maar iets groter :)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2005 01:10 ]