Showcenter kan internetradio-stations niet vinden

Pagina: 1
Acties:

• 3JL
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 04-05-2024
Hallo mensen!

Heb net een nieuwe Showcenter van Pinnacle (1000G). Gebruik hem via mijn sitecom wireless 54Mbit router. Alles werkt prima! (alleen films blijven wel eens hangen. Vaak totaal geen last van. Een andere keer is het een grote puinhoop).

Alleen krijg ik het niet voor elkaar om radiostations via internet te bereiken. Hij zegt dat ie verbinding probeert te leggen maar springt later gewoon weer terug naar het hoofdmenu.

Ik weet niet of jullie ervaring met dit soort apparaten hebben? En dus een indicatie kunnen geven van wat er fout is. Zou het een routerinstelling kunnen zijn (poort die geopend moet worden oid?) of loopt de internetverbinding via de pc? (Ik krijg het namelijk niet voor elkaar de internetverbinding over het netwerk te verdelen. Ik heb begrepen dat dit door het netwerk kan komen. (is namelijk aangesloten op TU netwerk.))

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen!

Thanks.
Jasper

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:27

JvS

Ik heb hem zelf ook

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

bij mij doet hij het anders prima, ook achter een nat router. De standaard aangeboden stations zijn trouwens wel een beetje oud, je kunt beter zelf nieuwe toevoegen waarvan je weet dat ze werken