Toon posts:

[NFS:Underground] Blijft hangen bij "Connecting to EA.com" *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met NFSU, op de één of andere manier kan ik niet connecten als ik online wil spelen. Hij blijft hangen op "Connecting to EA.com" en doet voor de rest niets.

Heb heel google afgeplozen en hier gezocht, maar kon niets vinden.

Heb geen firewall, geen virusscanner. Draai W2K, router staat aangesloten op switch en switch staat in verbinding met m'n pc (en andere pc's). Het vreemde is dat de andere pc's (xp's) geen enkel probleem hebben, terwijl het hier gaat om een fresh w2k install.

Waar kan 't aan liggen?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2005 23:28 ]

Verwijderd

Ik zal het maar vragen :D

Is het de orginele versie?
Als je niet meer reageert weten we genoeg :P maar wel handig om te vertellen.

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01-12 10:45
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 23:27:
Ik heb een probleem met NFSU, op de één of andere manier kan ik niet connecten als ik online wil spelen. Hij blijft hangen op "Connecting to EA.com" en doet voor de rest niets.

Heb heel google afgeplozen en hier gezocht, maar kon niets vinden.

Heb geen firewall, geen virusscanner. Draai W2K, router staat aangesloten op switch en switch staat in verbinding met m'n pc (en andere pc's). Het vreemde is dat de andere pc's (xp's) geen enkel probleem hebben, terwijl het hier gaat om een fresh w2k install.

Waar kan 't aan liggen?
offtopic:
Zozo ;) lang bezig geweest om de 8.058.044.651 website af te gaan die bij Google bekend zijn ;)

Kan je een soort schematje tekenen hoe je netwerk in elkaar zit :? Ook zou ik graag willen weten wat voor een router je hebt, want volgens mij zit het probleem in je router :? Of je moet een illegale versie hebben van NFSU :). Op andere computers werkt hetzelfde spel dus wel :?

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

• DJKroon
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-12-2024

DJKroon

Fikkiestoker

Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 23:27:
...

Waar kan 't aan liggen?
Naja, misschien eerst je pc scannen op virussen? :p maar bij geen firewall en geen anti-virus met je pc online zou ik dat eerst checken!

En misschien zijn specs ook wel handig :) (Netwerkspecs?!)

En idd zoals IJnte zegt een schema van je netwerk.
Wat ik begrijp is dat je I-net ---> Router ---> switch (hoezo dat?) ---> naar je pc's.

Owja, bij mij heb ik met een legale versie ook een wachttijd soms van 1 a 2 minuten voor hij geconnect is :/

@ IJnte
Jup >:) :Y)

[ Voor 41% gewijzigd door DJKroon op 22-05-2005 00:05 . Reden: Na t lezen van je post ondek je wel is typfouten :o ]

1530 wp SF @ SE2200 ZO en 765 wp @ Soladin 600 ZW PVOutput: http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=52736&sid=47955

• IJnte
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 23:32:
Ik zal het maar vragen :D

Is het de orginele versie?
Als je niet meer reageert weten we genoeg :P maar wel handig om te vertellen.
offtopic:
Mmmm angstvallig stil vindt je niet B)

Verwijderd

Topicstarter
Het is 3x een gedownloadde versie. 2x werkt ie, 1x niet.

Ik heb het vroeger ook vaak zat gespeelt. Maar hij connect niet eens, niet met versie 1.001 en niet met versie 1.4.

M'n internet is als volgt:
Kabel modem -> Router -> 8poorts Switch -> 3x pc

• IJnte
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2005 @ 00:14:
Het is 3x een gedownloadde versie. 2x werkt ie, 1x niet.

Ik heb het vroeger ook vaak zat gespeelt. Maar hij connect niet eens, niet met versie 1.001 en niet met versie 1.4.

M'n internet is als volgt:
Kabel modem -> Router -> 8poorts Switch -> 3x pc
Mmmm lastig. Eigenlijk helpen we je nu met Illegale software. Als je legale software had gehad dan had je de leverancier kunnen vragen wat het probleem zou kunnen zijn. Nu heb je gewoonweg geen recht op service.

Verder heb je geen Norton oid op je computer :? Eigenlijk zou het gewoon moeten werken op win2k lijkt me. Heb je verder alle windows Updates op je computer staan, en is het SP4 van die win2k versie :?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de legale versie thuis, maar we zitten hier nu op een lan, en om 'm nou helemaal op te gaan halen heb ik niet zoveel zin in.

Heb idd SP4 en alle Windows updates op de pc. Heb 't ding net gister geformatteerd. Enige wat er op staat zijn wat spellen en software (ut, q3, nfsu, red alert2, norton ghost, deamon tools, dumeter, ultramon, 3dmark01se en nog wat ander klein grut zoals winrar, winamp etc).

Heb de juiste drivers voor mn netwerk kaart en UT lukt wel gewoon over internet.

• IJnte
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2005 @ 00:27:
Ik heb de legale versie thuis, maar we zitten hier nu op een lan, en om 'm nou helemaal op te gaan halen heb ik niet zoveel zin in.

Heb idd SP4 en alle Windows updates op de pc. Heb 't ding net gister geformatteerd. Enige wat er op staat zijn wat spellen en software (ut, q3, nfsu, red alert2, norton ghost, deamon tools, dumeter, ultramon, 3dmark01se en nog wat ander klein grut zoals winrar, winamp etc).

Heb de juiste drivers voor mn netwerk kaart en UT lukt wel gewoon over internet.
Misschien omdat je nu een kopie hebt van iemand die ook met die kopie speelt, dat van hetzelfde IP dezelfde serienummers niet gepikt worden. Kan een soort beveiliging zijn van het spel natuurlijk 8)7

Verwijderd

Topicstarter
We hebben allemaal een ander serienummer. Ook als de andere pc's niet nfsu aan hebben staan, kan ik er niet op.

Trouwens had ik eerst wel een virusscanner en firewall (mcafee) maar die heb ik er compleet afgegooid in de hoop dat nfsu het zou gaan doen. Daarna heb ik nfsu geuninstalled en in een nieuwe andere dir weer installed.

Maar dat mocht allemaal niet baten.

Verwijderd

Topicstarter
Het is opgelost. Ik had de 1.4 nocd fixed exe 2 nodig. Geen idee wat ik eerst had. Maar het probleem ligt dus bij dat deze versie niet illegaal is. Thuis had ik d'r namelijk nooit problemen mee.
Pagina: 1