Ik heb vandaag een nieuwe tv gehaald, tweedehands, omdat mijn oude was overleden. Ik was bij die man, tv helemaal gecheckt, paar minuutjes aan gehad, alles cool. Ik met dat ding van 37 kg!! naar de metro, en de bus naar mijn huis
, ik helemaal naar de klote, maar dat terzijde.
Het is een een sony trinitron kv-x2531d, trouwens. Ik zat net lekker tv te kijken, gaat ie na 5 minuten super mooi beeld ineens storen, scherm knippert zwart steeds sneller, en er verschijnt rechtsboven
"video *" waar sterretje staat voor het het nummer van de zender waar ie opstond, als ik dan terug zap naar die zender, is alles weer perfect.....
Iemand enig id wat hier aan de hand is?? Ik heb geen handleiding dus ik weer niet of et mss een of andere sleep functie zou kunnen zijn, al lijkt et daar echt niet op..... Naja iemand een id dus??
Het is een een sony trinitron kv-x2531d, trouwens. Ik zat net lekker tv te kijken, gaat ie na 5 minuten super mooi beeld ineens storen, scherm knippert zwart steeds sneller, en er verschijnt rechtsboven
"video *" waar sterretje staat voor het het nummer van de zender waar ie opstond, als ik dan terug zap naar die zender, is alles weer perfect.....