Toon posts:

Tv (sony) switched uit zichzelf naar videokanaal

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag een nieuwe tv gehaald, tweedehands, omdat mijn oude was overleden. Ik was bij die man, tv helemaal gecheckt, paar minuutjes aan gehad, alles cool. Ik met dat ding van 37 kg!! naar de metro, en de bus naar mijn huis :|, ik helemaal naar de klote, maar dat terzijde.

Het is een een sony trinitron kv-x2531d, trouwens. Ik zat net lekker tv te kijken, gaat ie na 5 minuten super mooi beeld ineens storen, scherm knippert zwart steeds sneller, en er verschijnt rechtsboven
"video *" waar sterretje staat voor het het nummer van de zender waar ie opstond, als ik dan terug zap naar die zender, is alles weer perfect..... :'( Iemand enig id wat hier aan de hand is?? Ik heb geen handleiding dus ik weer niet of et mss een of andere sleep functie zou kunnen zijn, al lijkt et daar echt niet op..... Naja iemand een id dus??

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:09

Wildfire

Joy to the world!

Je hebt natuurlijk ook overwogen dat je een kat in de zak hebt gekocht?
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 23:07:
komop dat is toch raar dat ie et verder perfect doet??
dat kan toch niet hopeloos verloren zijn |:(
Steek aub niet je kop in het zand... wat jij omschreef klinkt echt niet lekker. Het is een tweedehands TV en ik had alweer terug op de stoep gestaan bij de verkoper.

[ Voor 73% gewijzigd door Wildfire op 21-05-2005 23:34 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Kuhlie
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 22:49:
(...)ineens storen, scherm knippert zwart steeds sneller(...)
Ik noem het 'kapot'. Lijkt me geen sleepfunctie, helaas ;)

Verwijderd

Topicstarter
komop dat is toch raar dat ie et verder perfect doet??
dat kan toch niet hopeloos verloren zijn |:(

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:45

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Zit er een videorecorder aan? Met scart? Zo ja, doet ie dat ook als de video is losgekoppeld?

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Verwijderd

Topicstarter
neej alleen via coax helaas, zal et nog ff met de kabel direct in de tv proberen maar ik weet eig al dat dat geen zin gaat hebben...

Verwijderd

Topicstarter
maar iemand een id over wat ik eraan kan doen, cq het probleem omzeilen....

1. = ik kan tv kijken op de video recorder, maar daar is de ontvangst veel slechter :S niet echt ideaal

Verwijderd

Topicstarter
schop... zal ik gewoon terug gaan naar die gast en iets zien te regelen, of is er nog iemand die denkt dat er iets aan te doen is

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
Die gast heeft jou een prul verkocht (of het is gebeurd van zijn deur naar jou deur deur bouncen van de tv).
Nu kan je er mee terug gaan, nu kan het ook zijn dat hij er niks mee wil doen. De televisie is tenslotte verkocht :P En hij heeft niet zoals een winkel een omruilperiode, of garantie :)

Hopelijk is je verkoper een aardig man, dan kun je nog geluk hebben. Op het moment is die man blij dat hij überhaupt geld heeft gekregen voor die tv :D

[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb besloten om de tv gewoon te gebruiken via de tuner van de vcr,
maar het enige wat ik me gewoon afvraag om iemand weet wat de oorzaak van dit probleem kan zijn, en of et wat aan te doen is.....

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2005 @ 15:00:
ik heb besloten om de tv gewoon te gebruiken via de tuner van de vcr,
maar het enige wat ik me gewoon afvraag om iemand weet wat de oorzaak van dit probleem kan zijn, en of et wat aan te doen is.....
Geen flauw idee sorry, maar is ff bij reperateur hulp zoeken geen optie? miss. is het iets van een paar euro...

Verwijderd

Topicstarter
jah ga ik ook zker proberen, alleen die is dinsdag pas weer wakker :)
Pagina: 1