Vraagje over voeding

Pagina: 1
Acties:

• Mattitzz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-01 10:16
Nu heb ik lang getwijfeld om het in "Welke voeding heb ik nodig" topic te plaatsen ma heb ik toch besloten niet te doen. Het betreft de volgende vraag. Ik zou binnenkort een sharkoon voeding kopen. Tziet er een heel lekkere voeding uit, alleen het volgende probleem. De 430 Watt uitvoering heeft een individuele pci-express lijn en de 370 Watt voeding een individuele agp lijn. Nu ik heb een XFX 6600gt agp kaart in mij pc zitten, en zou binnenkort upgraden naar een 64-bit amd, dit met een Neo2 platinum zodat ik mijn agp-kaartje kan houden. Toch zou ik voor de 430 Watt gaan omdat dat me ruimer lijkt, ik heb dan wel geen individuele lijn voor mijn graka. Dus komt nu mijn vraag, speelt dit echt een rol of niet?

Thanks

• Acheron
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-02 20:12

Acheron

updatepack.nl

Nee. De voedingsconnectoren voor je Video-kaart worden toch meestal meegeleverd met de videokaart. Zo niet, dan zijn deze bij de computerwinkel wel verkrijgbaar voor een paar euro :)

Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:28

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Op mijn Zalman voeding(en) zit ook geen PCIe voedingslijn. Bij m'n videokaart werd daarom zo'n verloopje standaard meegeleverd:
Afbeeldingslocatie: http://www.kustompcs.co.uk/acatalog/1909.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door PD2JK op 21-05-2005 22:43 ]

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$