[XP] Explorer crasht telkens op een map

Pagina: 1
Acties:

• fromalk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-01 14:35
Hallo allemaal

ik zit sinds zonet met een enorm vervelend probleem, k ben aan een website bezig en wil een mapje met images openen, telkens ik dit doe crasht de explorer, alleen bij deze map gebeurd dat :-s Alsook krijg ik een fout: er is een probleem op getreden in internet explorer, terwijl deze niet eens gebruikt wordt en mijn default browser firefox is. K heb geen idee wat dit veroorzaakt heeft daarstraks werkte alles nog perfect en k heb niets aangepast aan mijn systeem in tussentijd

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

De engine probeert een preview van plaatjes waarschijnlijk uit te voeren, waardoor je explorer om wat voor reden dan ook crashed. Wellicht dat je je default folder view kan aanpassen naar een andere view?

Je kan overigens FF als default browser hebben, maar het thumb preview scherm wordt wel degelijk door middel van IE gerendered.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• fromalk
Inderdaad heb er een fotoalbum map van gemaakt en probleem opgelost, bedankt!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Nou ja opgelost ;)

Niet handig om te weten door welke 'corrupte' gif / jpg / whatever file dit kwam? :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• fromalk
Is er een gemakkelijke manier om erachter te komen welke file de fout veroorzaakte?

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

fromalk schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 20:26:
Is er een gemakkelijke manier om erachter te komen welke file de fout veroorzaakte?
Stuk voor stuk openen?

LinkedIn WoT Cash Converter

• McRubz
  • Niet online
Ik heb sinds vorige week ook dit zelfde probleem met een map videobestanden. Bij mij crashed explorer.exe en drwtsn32.exe (DrWatson). Dit gebeurd ook wanneer ik met rechts klik op de betreffende map en eigenschappen van die map opvraag. In dit schermpje wordt namelijk ook een thumpnail opgebouwd.

Verwijderd

brakke codecs denk ik...

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

Lijkt erop dat je codecs niet helemaal lekker zijn, als die crashen als explorer probeert een thumbnail van een video bestand te maken gaat explorer zelf ook plat. Probeer uit te zoeken welk bestand het is, kijk dan met GSpot oid. welke codec hij gebruikt en vervang die.
Pagina: 1