Ik heb gister een acer aspire 3002Lmi gekocht (AMD 2800+, 256mb). Maar als ik nu bijvoorbeeld FIFA 2005 of GTA Vice City wil spelen blijft het spel af en toe even een halve seconde hangen, nogal irritant. Hoe kan dit verholpen worden? Of kantie gewoon niet beter en helpt geheugen bijkopen dan?
Als je een laptop koopt, dan moet je eerst info inwinnen wat je koopt.
256 mb kan voor een doorsnee laptop genoeg zijn maar in het geval van Fifa o.i.d. is het wat aan de magere kant.
256 mb kan voor een doorsnee laptop genoeg zijn maar in het geval van Fifa o.i.d. is het wat aan de magere kant.
naja, het is niet de snelste.. Heeft shared video geheugen. Ik denk dat het z'n limiet is
. Geheugen bijkopen zal altijd wel iets helpen, maar het is gewoon geen game laptop.
Verwijderd
Mijn vader had ook een Acer, met een P4 erin. En deze is terug naar de fabriek omdat de videokaart al snel hardwareproblemen met zich mee bracht.
Wat ook kan helpen is de nieuwste videokaart drivers instaleren!
Wat ook kan helpen is de nieuwste videokaart drivers instaleren!
Als jij het passend krijgt en dan werkend, mag je bij mij langskomen.
gezellig
Dan weet ik dat ook weer he
Maar extra geheugen werkt dus niet sowieso? Iemand daar ervaring mee?
Dan weet ik dat ook weer he
Maar extra geheugen werkt dus niet sowieso? Iemand daar ervaring mee?
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2005 19:59 ]
Zoek even rond, er zijn echt wel genoeg tips hierover te vinden. Probeer ook eens wat zelf. Ik hoef je eigenlijk hier niet meer op te wijzen, aangezien je hier al een poosje rondloopt.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.