Bureaublad weergeven

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• julio6230
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-01-2022
Ik heb een tijdje geleden mijn snel start voor bureaublad weergeven verwijderd, maar kan hem niet meer terug krijgen.... heb via aanwijzingen uit forums al .scf bestand aan gemaakt (weet zeker dat ik daar geen fout bij gemaakt heb), maar zowel het direct in de map quick launch zetten en op het bureaublad zetten en dan naar je taakbalk slepen werkt niet... een andere manier dan dit heb ik nergens gevonden>>>iemand?

edit: ik gebruik windows xp

[ Voor 6% gewijzigd door julio6230 op 21-05-2005 19:34 ]

no

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-03 09:47

pasta

Ondertitel

Tweak UI kan dit voor zover ik weet gewoon makkelijk aanmaken? :)

Signature

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

[search="bureaublad weergeven"] 1e en overige hits :)

SA > WOS

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-03 09:47

pasta

Ondertitel

Zal ik em dan maar echt moven naar WOS, en em weer opengooien? :P

Daarnaast, welke Windows versie gebruik je?

[ Voor 27% gewijzigd door pasta op 21-05-2005 19:33 ]

Signature

• nsa1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-04 10:46
hmmmm,

is het een handig idee om evente vertellen welke windows versie je hiervoor gebruikt,

in windows XP was het met de rechtermuisknop op je taakbalk klikken en dan vinkje voor quiklaunche aanzetten,

9x serie was het iets met werkbalken die je kon bereiken met rechtermuisknopje op de taakbalk en dan bovenin....

van ME weet me het zo even niet.

nsa84

edit:
Die modjes ook .... wil je een niet al te rotte replay geven zijn we alweer twee berichten verder.

[ Voor 13% gewijzigd door nsa1984 op 21-05-2005 19:34 ]

De waarheid is leuk, maar hoe heb je die gevonden?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Hij staat nu in ieder geval in het juiste subforum; maar het was wel degelijk mijn bedoeling om dit topic te sluiten. Deze vraag is zeer vaak voorbijgekomen op GoT; en ook eenvoudig te vinden. Ik heb niet het idee dat de Topicstarter uberhaupt gezocht heeft; dan had hij het namelijk eenvoudig opgelost. Nogmaals op slot dus; met het verzoek in het vervolg wel te zoeken voor je een topic opent :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.