Hallo medemodders
,
ik ben al enkele maanden bezig met mijn (eerste) mod. Het gaat om een LianLi PC-60.
Ik heb alles zelf gedaan met dremel, vijl, ... zonder hulp van iemand anders. Ik heb vooral proberen letten op afwerking en strakheid van het geheel (ook al is dit niet altijd gelukt, vooral bij paintjob)

met verlichting:

dubbele bodem geeft mooi effect vind ik:

ik heb hiervoor een groene CCFL uit zijn behuizing gehaald en met velcro aan de onderkant van de dubbele bodem gekleefd
en de UV is noodzakelijk
:

Het reservoir (met ernaast 'fancontrollertje' dat je bij de case krijgt)

de controller is voor de fan van de radiator
hier het CPU koelblok en de passieve NB cooler (beiden opgelapt en met Artic Silver 5
) :

What about memorycooling
?

Dit is m'n Innovatek HPPS 12V pompje:

Ik heb het met tape waterdicht gemaakt omdat ik geen slangpilaar had die paste en dus met 2 tussenstukjes(niet waterdicht) het boeltje moest laten passen.
En hij staat op een platvormpje
Kabels wegwerken:

en dan de custommade front

De koeler is die van de radiator, het grilletje is voor de veiligheid

Nog enkele totaal shots:

Zo vind ik hem het mooist:
ik ben al enkele maanden bezig met mijn (eerste) mod. Het gaat om een LianLi PC-60.
Ik heb alles zelf gedaan met dremel, vijl, ... zonder hulp van iemand anders. Ik heb vooral proberen letten op afwerking en strakheid van het geheel (ook al is dit niet altijd gelukt, vooral bij paintjob)
met verlichting:
dubbele bodem geeft mooi effect vind ik:
ik heb hiervoor een groene CCFL uit zijn behuizing gehaald en met velcro aan de onderkant van de dubbele bodem gekleefd
en de UV is noodzakelijk
Het reservoir (met ernaast 'fancontrollertje' dat je bij de case krijgt)
de controller is voor de fan van de radiator
hier het CPU koelblok en de passieve NB cooler (beiden opgelapt en met Artic Silver 5
What about memorycooling
Dit is m'n Innovatek HPPS 12V pompje:
Ik heb het met tape waterdicht gemaakt omdat ik geen slangpilaar had die paste en dus met 2 tussenstukjes(niet waterdicht) het boeltje moest laten passen.
En hij staat op een platvormpje
Kabels wegwerken:
en dan de custommade front
De koeler is die van de radiator, het grilletje is voor de veiligheid
Nog enkele totaal shots:
Zo vind ik hem het mooist: