Sinds dat ik een Motorola sb5100e heb, krijgt mijn computer wanneer ik hem aanzet geen IP toegewezen en eindig ik met een 169 adres. Om toch op internet te komen, trek ik het modem dan uit en na enkele seconden steek ik hem weer in. Eventjes wachten en hop, daar is mijn IP.
Windows opnieuw geïnstalleerd, met SP1 en SP2... niet geholpen.
Andere netwerk kaart... niet geholpen.
Andere kabels... niet geholpen.
Kent iemand dit probleem?
Ik zit rechtstreeks op de computer.
Aangezien ik mijn tweede pc en een laptop ook aan internet wil hangen, heb ik een Linksys WRT54G gekocht. Onderling communicatie werkt perfect maar je raad het al, ook de Linksys krijgt net zoals mijn pc geen IP toegewezen. Zelfs na een modem reset niet.
Ik heb echt ALLES geprobeerd, ben al bijna 8 uur lang aan het proberen. Verschillende soorten firmwares bijvoorbeeld. Ben nu weer terug op een officiële omdat niks werkt.
@Home uiteraard ook gebeld, geen fatsoenlijk antwoord te krijgen dus dat heb ik ook maar opgegeven.
Ik ben radeloos, echt radeloos
ps.: Zelfs statisch op de router instellen werkt niet (!) Hij krijgt gewoon geen verbinding, 0.0.0.0. geeft het status scherm van de router aan.
Windows opnieuw geïnstalleerd, met SP1 en SP2... niet geholpen.
Andere netwerk kaart... niet geholpen.
Andere kabels... niet geholpen.
Kent iemand dit probleem?
Ik zit rechtstreeks op de computer.
Aangezien ik mijn tweede pc en een laptop ook aan internet wil hangen, heb ik een Linksys WRT54G gekocht. Onderling communicatie werkt perfect maar je raad het al, ook de Linksys krijgt net zoals mijn pc geen IP toegewezen. Zelfs na een modem reset niet.
Ik heb echt ALLES geprobeerd, ben al bijna 8 uur lang aan het proberen. Verschillende soorten firmwares bijvoorbeeld. Ben nu weer terug op een officiële omdat niks werkt.
@Home uiteraard ook gebeld, geen fatsoenlijk antwoord te krijgen dus dat heb ik ook maar opgegeven.
Ik ben radeloos, echt radeloos
ps.: Zelfs statisch op de router instellen werkt niet (!) Hij krijgt gewoon geen verbinding, 0.0.0.0. geeft het status scherm van de router aan.
[ Voor 3% gewijzigd door ericafterdark op 21-05-2005 18:48 ]
Hier had uw reclame kunnen staan.