Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Mio 168 navigatiesoftware kopieren naar Sony Cliee? *

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Geachte

Ik ben in het bezit van een sony clie tj-peg35 samen met de software van perfect passenger is dat een goed navigatiesysteem. Enkel benelux (palm os 5)

Mijn schoonouders bezitten een mio 168 + miomap navigatiesoftware europa (windows)

Ik heb via het file menu de files eruit gehaald die miomap inladen de .exe dus.
Ik heb deze op een geheugen kaart geplaats en die in mijn sony gestoken en proberen te kopieren.
Maar de extensie kloppen en worden niet aanvaard door palm, achteraf bekeken zeer logisch

Mijn bedoeling is om miomaps te draaien op mijn sony, zodat ik kan gebruik maken van de kaarten van europa zonder een nieuw toestel te moeten aanschaffen. Kan mij iemand hierbij de stappen duidelijk uitleggen

• RonaldMade
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-11 20:02
Software voor Windows Mobile (PPC) kan niet op een PalmOS pda werken, dus wat je wilt is onmogelijk :)

Je zou eventueel ook een navigatiepakket voor PalmOS kunnen aanschaffen.

[ Voor 6% gewijzigd door RonaldMade op 21-05-2005 18:23 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

'Probleem' zegt niet zoveel; ik pas je topictitel daarom aan en verplaats deze naar het juiste subforum :)

Palm OS5 probleem > Mio 168 navigatiesoftware kopieren naar Sony Cliee? *
SA > GT

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-11 22:26
Wil je ook Apple software gaan draaien op je Windows pc ? :?

Ook deze combinatie is ( zonder emulatoren ) incompatible.

-

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Mijn bedoeling is om miomaps te draaien op mijn sony, zodat ik kan gebruik maken van de kaarten van europa zonder een nieuw toestel te moeten aanschaffen. Kan mij iemand hierbij de stappen duidelijk uitleggen
Zucht.

Dus ik koop 1 softwareproduct en ik verspreid het over mijn hele familie. Prima illegaal bezig dus. De Clie's draaien overigens inderdaad op PalmOS, goddank niet op Windows Mobile.

Alors.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Dit topic gaat dicht en wel om de volgende redenen:
- Je probeert software over verschillende apparaten te verspreiden. Dat is illegaal.
- PalmOS is een ander platform dan Windows Mobile. Je had kunnen weten dat software niet uitwisselbaar is.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.