Nieuwe koeler van spire???

Pagina: 1
Acties:

• plukke
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-09-2025
Hoi,

Tijdens wat gezoek op internet naar de Whisperrock IV die veel mesnen goed bevalt kwam ik ook de Whisperrock V tegen. De opvolger dus, Dingetje is nog niet in de PW terug te vinden en ik ken ook nog geen winkels die hem in het schap hebben liggen. Iemand enig idee wanneer hij in NL te verkrijgen is? De 19.0 dBA zal best fijn zijn in mijn case.....

Afbeeldingslocatie: http://home.iprimus.com.au/maslovsky/Spire/SPA04B4-WR5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.spirecoolers.com/images/products/SPA04B4-U_2.jpg

Meer info HIER

[ Voor 7% gewijzigd door plukke op 21-05-2005 17:06 ]

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:51
die whisperrocks 4 zijn ook goed.. Deze zal dan ook wel oke zijn. Verwacht echter geen speciale prestaties, het blijft immers een Spire :)

• NBK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-12-2025

NBK

Weercam-Avatar

Ziet eruit als een volledig aluminium blok, net als bij de whisperrock 3. Eigenlijk lijkt het erop dat de fan het enige is wat anders is. Bovendien past deze koeler alleen op de oude socket modellen. Dat ie stil is geloof ik dus wel, of ie ook goed koelt weet ik zo net nog niet.

[ Voor 17% gewijzigd door NBK op 21-05-2005 17:00 ]

PC's; Home; Met 8619 units als 72e geëindigd bij DPC @ SETI-classic

• Elektronicanet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-02 13:05

Elektronicanet

Leds do it!

Heb in 2 computers hier een Whisperrock IV zitten, die zijn iig perfect. Ze koelen aanmerkelijk beter dan de stockkoeler en zijn lekker stil, én goedkoop. Ik ga er vanuit dat dit ook voor versie V geldt, dus halen dat ding :)
Edit: zodra hij te koop is in NL :+

[ Voor 8% gewijzigd door Elektronicanet op 21-05-2005 17:06 ]

Nederlander in België

• heintjeput
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:01
Elektronicanet schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 17:06:
Heb in 2 computers hier een Whisperrock IV zitten, die zijn iig perfect. Ze koelen aanmerkelijk beter dan de stockkoeler en zijn lekker stil, én goedkoop. Ik ga er vanuit dat dit ook voor versie V geldt, dus halen dat ding :)
Edit: zodra hij te koop is in NL :+
Zo denk ik er ook over, heb 2 jaartjes geleden ook een Wisperrock IV gekocht, mijn XP2000+ (T'bred A) werd +-7 graden minder warm dan met de stockkoeler.

De Wisperrock V ziet er ongeveer het zelfde uit als zijn voorganger alleen met een andere fan.

Dus als je een stille oplossing wilt die redelijk koelt en goedkoop moet zijn, dan zijn dit aanraders.

• Aapje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:08

Aapje

Opel-beun
418O2 schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 16:49:
die whisperrocks 4 zijn ook goed.. Deze zal dan ook wel oke zijn. Verwacht echter geen speciale prestaties, het blijft immers een Spire :)
Spire/Speeze blokjes koelen hier bij mij beter dan wat dan ook :)
www.speeze.com is btw 't cheapass merk van Spire, je kan ook merken aan de site die lijkt qua opbouw veel op www.spirecoolers.com, Speeze werd geloof ik nog verkocht door Computer-land, veder zoek ik zelf ook nog naar de Spire Whisperrock4, of FalconRock2's :)

Edit:
@ onderbuur, koelt ook goed als je um overclocked, FalconRock2 op een Thorton 2200+ hier, overgeclocked na 2800+, 1.8ghz --> 2.1ghz

[ Voor 12% gewijzigd door Aapje op 21-05-2005 21:17 ]

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik heb deze dingen altijd een hele goeie deal gevonden, goedkoop, koelt prima als je niet overclocked enzo, en niet zo veel lawaai.

specs

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Wellicht kun je ook de Arctic Coolers overwegen. Deze zijn ook heel stil en goedkoop. De Arctic Freezer64 kost 18 euro en is stiller bij dezelfde koelprestaties dan een Zalman 7000C (volgens www.silentpcrevieuw.com).

• DJrDJ666
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-10-2025
tollo71 schreef op zondag 22 mei 2005 @ 09:14:
Wellicht kun je ook de Arctic Coolers overwegen. Deze zijn ook heel stil en goedkoop. De Arctic Freezer64 kost 18 euro en is stiller bij dezelfde koelprestaties dan een Zalman 7000C (volgens www.silentpcrevieuw.com).
link moet zijn www.silentpcreview.com
Pagina: 1