Toon posts:

Programma/Script die woord 'enterred' en na 10 sec 'backspac

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
ik zoek het liefst een programma (of een script) die een woord 'enterred' en na 10 seconden backspace doet en dan weer het volgende woord 'enterred' (de enter toets) dan 10 seconden wachten ... --> backspace --> en alles begint opnieuw.

Dat woord mag ook een lijst zijn van woorden.
En die 10 seconden mag je ook in kunnen stellen tot meerdere/mindere seconden.

Weet iemand iets? Kan iemand zoiets maken?
Het is volgens mij niet zo veel werk om zoiets te maken maar als complete leek weet ik niet waar ik moet beginnen...

Alvast Bedankt!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 16:21:

Het is volgens mij niet zo veel werk om zoiets te maken maar als complete leek weet ik niet waar ik moet beginnen...
Als complete leek is het altijd verstandig te beginnen bij de FAQ en policies van het forum waarin je gaat posten ;)

Als je die uit hebt zou je kunnen kiezen het te maken met vbscript. Google dan even naar sendkeys en naar wscript.sleep en je komt een heel end zou ik denken :)

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:00
Aan scriptrequests doen we hier niet.
P&W is een forum dat over 'zelf' programmeren gaat....

Misschien kan je eens op hotscripts ofzo kijken , of kan je het aan iemand vragen die je kent die wel kan programmeren ofzo, maar dergelijke topics horen niet thuis in P&W.
We willen nl. voorkomen dat het hier een 'request your tool/app here' forum ofzo wordt.

[ Voor 59% gewijzigd door whoami op 21-05-2005 16:26 ]

https://fgheysels.github.io/

Dit topic is gesloten.