Toon posts:

[auto] inbouw van speakers en sub in GOLF III

Pagina: 1
Acties:
  • 1.360 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Yo Tweakers,

ik heb me toch laatst ff een setje speakers aangeschaft, en een subwoofer gekregen van een vriend.
Nu wil ik deze inbouwen in mijn auto (golf 3) waar alle speakers in de deuren passen:
dwz dat ik in elke deur (van de totaal 4) 1 17CM speaker kan plaatsen. verder wil ik in de achterbak een subwoofer plaatsten die ik moet aansluiten op de accu (actief versterkt).

ik ben begonnen met de gaten in de deuren open te maken en kwam tot de conclusie dat:
1- in de voordeuren zaten speakers en bekabeling, deze heb ik verknipt en nieuwe speakers ingeplaatst
2- achterin zit niets, ook geen bekabeling, dwz dat ik die zelf moet gaan trekken (laten doen vind ik BS want het kost 150 euro)
3- subwoofer is zelfde verhaal

Ik vraag me af of er iemand ervaring mee heeft om kabels te trekken naar de achterdeuren/ achterbak
en of iemand daar info over weet online, het liefst met betrekking tot een golf 3 omdat ik die ook heb
het zou toppie zijn als er manuals bestaan, maar ik heb niets kunnen vinden...

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:05

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Ik kan wel een heel verhaal gaan tikken, maar kijk eens rond op www.showyoursound.nl .
Op het forum (met de search!) vind je heel veel informatie, en ook op de showcases zie je meestal wel stap voor stap foto's van installs..

succes :)

Wise enough to play the fool

Verwijderd

Yup SYS is een best nette site die je mooi uitlegt hoe het allemaal moet!

@ teacher ik denk dat we toch eens een schema moeten maken. De vragen over verterkers, speakers en accu's in auto's groeit met de dag hier op GoT... Eens een mooie how-2 maken denk ik :)

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-02 16:29
op www.vwforum.nl moet je ook veel info kunnen krijgen dunkt me

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:00
wij hadden ook een keer een golf III station wagen,.. (kan dat, wel die vorm maar dan dus wat langer..)
anyway mn pa wilde ook om een of andere reden een kabeltje van voren naar achteren trekken.
dus naar de praxis en dan zo'n hard kunstof kabeltrek ding gehaald van 10 meter.

de heen weg ging vrij aardig, maar dat ding hebben we er nooit meer uitgekregen B) vraag me niet waarom maar dat dingetje zat dus echt muur vast. hoe het verder opgelost is weet ik niet meer, maar die nieuwe eigenaar, hier een paar straten verder op, rijdt er nog vrolijk mee rond. :)

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-02 16:29
De meeste auto's hebben ook gewoon kabelgoten in de dorpels van de deur liggen... De Golf 3 ook neem ik eigenlijk aan?

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Pagina: 1