Toon posts:

Probleem HD laptop wachtwoord

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een probleem!
mijn laptop reageert niet meer hij doet echt helemaal niks meer, nu heb ik me harde schijf in een usb lezer gedaan (E schijf) die sluit ik aan op me gewone pc, hij leest en ziet alles wat er op staat. maar al mijn foto's en die onzin had ik opgeslagen in ''mijn Documenten'' en dat kan ik niet vinden op de schijf, als ik de e schijf open zie ik ''documents and settings, windows, programma filles'' ga ik naar documents and settings kan ik kiezen tussen : Administrator en all users, en al klik ik de Administrator aan dan zecht die ''toegang geweigert'' dat komt misschien doordat ik als me laptop opstart gewoon een wacht woord in moet vullen om windows in te komen, ik heb het wachtwoord nog wel maar hoe kan ik nou die map in komen? want ik denk dat mijn opgeslagen documenten instaan, verder kan ik wel alles openen op de schijf (E:) alle is in NTFS

MVG Robbert

Verwijderd

mischien kan je hier iets mee....
http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/

sterkte

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Strijder,

Welkom op GoT :)
Op GoT hebben we een aantal regels opgesteld waar elk topic op GoT aan moet voldoen - deze regels hebben we vastgelegd in een aantal FAQ's en policies e.d. :) Ik pak de drie belangrijkste punten er even uit:
  • Probeer je probleem eerst zelf op te lossen. Type je fout bv. eens in Google in, of kijk eens in de Windows Operating Systems FAQ.
  • Kom je er dan niet uit, open dan een topic en geef die een titel die aan de Windows Operating Systems richtlijnen voldoet - oftewel zet het OS in je topic titel.
  • Neem in je topicstart genoeg relevante informatie op (bv. wat heb je zelf al geprobeerd zoals dat zoeken), en zaken als een exacte foutmelding e.d.
Ik zou zeggen - vertel even welke Windows versie dan zet ik dat in je topic titel, en kijk ondertussen eventjes in de Windows Operating Systems faq aangezien je probleem daar gewoon in staat :)

Verwijderd

Schrijf eerst eens alles op in goed Nederlands.

Je moet gewoon de rechten veranderen (niet vergeten easyfile sharing uit te zetten). Dan moet je bij sharing and security jezelf eigenaar maken van de files (auditing, etc). Probeer eens wat...
Ik heb dit onderwerp al vaak zat voorbij zien komen, lijkt me sterk dat je hierover niets kan vinden

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2005 16:04 . Reden: te vroeg op post gedrukt ]

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Hiermee reset je je lokale administrator password... waarom zou de TS dat willen? :?

@TS: Is het wachtwoord van de Administrator account op je PC hetzelfde als op de laptop?

Verwijderd

Zie dus hier, 2 minuten zoekwerk...

[rml][ Win XP] "Toegang geweigerd" in map[/rml]
Pagina: 1