Vodafone abbonement inclusief sms?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ongeveer 3 weken geleden heb ik een mobiele telefoon met vodafone afgesloten
nu heb ik bewust ervoor gekozen om geen smsbundel bij te nemen.

maar ik zag een week geleden? in Metro (gratis krant) een advertentie van vodafone waarin staat: sms in je belbundel

betekend dit dat in mijn abonnement (vodafone 200) ook smsjes zitten? dat bvb per sms paar belminuten eraf gaan?
of moet ik gewoon bij betalen en is de advertenetie van vodafone overbodig (want het was daarvoor precies hetzelfde)

ik heb trouwens al naar de klantenservice gebelt, maar ik krijg steeds te horen dat alle medewerekers bezet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-07 23:04

Sebastiaan

....

Per 9 mei heeft vodafone nieuwe belbundels waarbij sms binnen de bundel valt. Maar omdat jij nog een vodafone 200 hebt vallen sms'jes buiten de bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omeomi
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-06 13:30
dit geldt inderdaad alleen voor nieuwe abonnees die na 9 mei een abonnement afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ach zo...damnz
ik heb begin mei dacht ik

ach ja niets aan te doen

maar hoe zit het nu met de smskosten??
want als de nieuwe abbonnementen al incl sms is wat zijn er met de sms kosten gebeurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 15:31:
ach zo...damnz
ik heb begin mei dacht ik

ach ja niets aan te doen

maar hoe zit het nu met de smskosten??
want als de nieuwe abbonnementen al incl sms is wat zijn er met de sms kosten gebeurt?
Je kan wel je abo om laten zetten, je huidige kosten (abo+e.v.t. sms-voorraad + e.v.t live!) mogen max. 1,50 of 2,- lager zijn dan de nieuwe bel/sms-bundel die je wilt. In allerlei andere threads kan je d'r meer over lezen.

Wil je hem snel omzetten bel dan 1200 en keuze 8 in het menu nemen, als het goed is wordt je dan snel geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
eindelijk vodafone te pakken gehad
en er zitten GEEN kosten aan verbonden

jammer dat ik maandag pas terug kan bellen omdat dan hun systeem het weer doet
maar ik heb wat ik wil....dus ben ik een tevreden klant van vodafone :D
Pagina: 1