Toon posts:

[Office 2003] Word stopt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij het openen van een Word bestand waarin een tabel staat sluit word 2003 meteen af. Dit is niet het geval bij gewone teksten of met plaatjes. Zodra er een tabel in zit gaat word onderuit. Nu heb ik al verschillende procedures uitgevoerd zoals het renamen van het normal.dot bestand. En het terugzetten van de originele settings via het register. Niks blijkt te helpen, ook een volledige herinstallatie van Office 2003 mag helaas niet baten.

Sterker nog: als je Office 2003 eraf beukt en Office 2002 erop zet heeft deze er ook last van.

Iemand een oplossing of enkele tips?

Even voor de duidelijkheid:
SA FAQ CHECKED
GOOGLE CHECKED
KB VAN MS CHECKED
GOT SEARCH CHECKED

dat we daar in ieder geval geen misverstanden over hebben :Y)

Alvast bedankt.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2005 14:47 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Als je nou even de sticky had gelezen bovenaan dit forum dan had je geweten dat dit topic in Officesuites en -software hoort ;)

Windows Operating Systems >> Officesuites en -software

Verwijderd

Topicstarter
Elke keer als ik hier een topic schrijf weten jullie me wel weer op iets te betrappen, hoe goed ik m'n best ook doe. In ieder geval, bedankt voor het verplaatsen.

No offence, gewoon iets wat opvalt.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2005 14:51 ]

• Nulnulnix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-06 13:04

Nulnulnix

BOFH

Als bij beide office versies is, is het aannemelijk dat het document corrupt is...

Heb je dit ook als je in een nieuw document een tabel aanmaakt?

We have just one world, but we live in different ones...

• Ferruginous Hwk
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Heb je het probleem ook als je Word in Veilige Modus draait ?
(CTRL + Op de snelkoppeling van Ms Word klikken)

Edit: CTRL toets wel ingedrukt houden ander krijg je niet de vraag of je Word in Veilige modus wilt starten

[ Voor 36% gewijzigd door Ferruginous Hwk op 21-05-2005 16:02 ]

Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zo'n 100 documenten met tabellen in; het lijkt me zeer sterk dat deze allemaal corrupt zijn, mocht dat wel zo zijn dan lijkt me dit zeer onaangenaam. Nieuwe documenten maken krijg ik niet eens de kans voor met een tabel erin, sluit gewoon af.

Ik heb zojuist een aantal documenten proberen te openen in Wordpad, dit blijkt wel te werken, is goed voor tijdelijke oplossing maar zeker geen definitieve oplossing.

• Ferruginous Hwk
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Geen interesse in mijn suggestie ?

Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)

Verwijderd

Topicstarter
GeRtOn schreef op zondag 22 mei 2005 @ 19:46:
Geen interesse in mijn suggestie ?
Zeker intresse in jou suggestie, alleen heb ik de desbetreffende PC nu even niet tot mijn beschikking. Woensdag weet ik meer.

Verwijderd

Topicstarter
Veilige modus blijkt geen verandering te brengen. Verder kan ik vaststellen dat het ook niet aan de normal.dot ligt omdat alle gebruikersprofielen last hebben van het probleem

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-08 16:19
zijn het wel legale versies want daar kan t ook aan liggen? lijkt me niet dat je office 2002 en 2003 ff hebt gekocht?

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-08 16:19
Onder voorbehoud :P

[ Voor 89% gewijzigd door DaannO op 25-05-2005 15:03 . Reden: hij was al offline ;) ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
En welke versie van Windows hebben we het over? Heb je alle updates voor de Office-versies geinstalleerd? Misschien voordat je Office installeert even de Windows Installer versie 3.0 opnieuw installeren?

Heb je dit ook bij een andere (eventueel administrator) user? Komen er foutmeldingen langs in je eventviewer of in je scherm?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1