Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

I-mode + programma's op je gsm

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Yow beste tweakertjes van me,

Ik ben nl door stom toeval men gsm verloren, uit men zak gevallen. Nu zoek ik dus naar een nieuw multimedia-communicatie toestel.

Wat moet men toestelletje zoal kunnen.

1. bellen
2. agenda te syncen met outlook 2003 en eventueel andere
3. MIRC
4. MSN
5. eventueel vnc :-)
6. GPS
7. Surfen
...

Nu je denkt dat bestaat nog niet, maar ik heb dit dus al gezien IRC op gsm en MSN en dit lijkt me geweldig om op afstand overal waar je bent je ftp-server te kunnen besturen enzo. Ook het constant online zijn is ook wel tof en mss wel goedkoper.

Nu I-mode kost hier in België zo'n 7 euro per maand, limieten weet ik niet. Maar zoiets zoek ik dus. Geld speelt geen rol. Heeft iemand een idee hoe en waar ik deze zaken waar kan maken? Er zullen nog wel mensen zijn waarsch die deze technologie wel handig zullen vinden.

• WWs
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-11 16:56

WWs

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Kijk ns wat rond op GoT, zoek met Google, dan moet je er uit kunnen komen.
Ik zou ns naar een smartphone kijken.

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Het is niet zo moeilijk hoor wat jij zegt.
Ikzelf heb de Nokia 6600, dat is een smartphone die draait op Symbian Series 60.
2e hands kan je dit toestel voor een heel vriendelijk prijsje kopen, en icm met abbo kan je er zelfs een GPS pakket bij krijgen.

Je kan ermee bellen
Je kan ermee je agenda syncen
Je kan ermee IRC-en (doormiddel van de software Wireless IRC (dit is geen freeware))
Je kan ermee MSN-en (doormiddel van de software Agile Messenger (dit is WEL freeware))
Je kan GPS gebruiken als je een tomtom mobile pakket koopt, of een gewone losse bluetooth gps module, en je zelf de software ergens vandaan haalt.
Je kan ermee surfen, in de doos zit een versie van opera voor dit toestel, mocht je die niet erbij krijgen (als je hem 2e hands koopt ofzo) zijn er genoeg alternatieve browsers te vinden op internet (ik gebruik Netfront)

VNC ben ik nog niet tegengekomen en is een beetje nutteloos denk ik, omdat het toestel geen touch-screen heeft, en de snelheid van GPRS zo traag is dat een simpele SSH/Telnet al bijna teveel word.

Qua kosten valt het allemaal wel mee verder, irc, msn en e-mail kost bijna niets als je gebruik maakt van GPRS (ik heb een abbo van telfort en betaal €1,50 per Mb aan dataverkeer)

Verwijderd

Topicstarter
thx mate, dat is exact wat ik wou weten.

;)

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

En er zijn meer apparaten die aan je wensen voldoen.
Maar daar zijn al veel topics over, en die zijn gemakkelijk te vinden.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.