Toon posts:

geheugen bij moederbord

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik ben van plan om het geheugen in mijn pc uit te breiden, met name voor een betere game-experience. Nou heb ik er niet al te veel verstand van en voordat ik zomaar geheugen ga kopen zou ik graag wat willen weten wat de mogelijkheden zijn.

Ik heb op dit moment een MSI MS-6701 moederbord met daarin 2x 256 mb aan geheugen. Ik wil hier graag 1G aan geheugen van maken.

Ik heb op het internet al wat lopen zoeken naar wat voor geheugen er in dit moederbord past, maar kan er amper iets over vinden. Budget maakt even niet uit, kan later altijd nog beslissen of iets te ver gaat of niet.

Ik hoop dat iemand mij een aantal mogelijkheden kan geven. Misschien iets in de vorm van:

.... = goedkoopste
.... = best buy
.... = snelste

Mvg,

Fabian

Verwijderd

Als je dit zelf niet kan bepalen kan je beter naar een computerwinkel lopen met je kast en het voor je laten doen. Zoals je dat hier doet.

Je moet DDR (PC3200) geheugen hebben.

• iH8
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-06-2024

iH8

een echte held ben je dan ook niet... google op de eerste page als ik zoek op je typenr;
MSI MS-6701 Motherboard Memory
Maximum Memory 2GB
Memory Slots 2 (2 banks of 1)
Memory Type DDR-333
:Z

Aunt bunny is coming to get me!

• J0J0
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-10-2025
Luilak :P

http://www.elhvb.com/mboa...manuals/MD5000_MS6701.zip

Heh wat zijn de tweakers er weer als de kippen bij :p

GEiL Value geheugen komt goed uit de verf.
Bij Alternate.nl 49 euro voor 512MB...

Ze hebben er ook een dualchannel 1GB kit van.... 99 euro.

[ Voor 65% gewijzigd door J0J0 op 21-05-2005 14:15 ]

specs

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:17

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

In de registratievoorwaarden waar je je accoord en bekend mee verklaard hebt dat je voor je een topic opent zelf even na hoort te denken over je problemen. Kom je er niet uit, dan zoek je informatie op. Eerste plek om te beginnen is de handleiding van je moederbord. Heb je daar nog niet in gekeken :? Dan is het echt voorbarig om hier een topic te openen ;)

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.