Catalyst van Ati nieuwe versie

Pagina: 1
Acties:

• htg
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-01-2025
Hoi,

Als ik de nieuwe Catalyst gebruik van Ati tezamen met mijn control panel krijg ik wel goede graphics in GTA Vice City enzo. Er wordt zelfs gezegd adjusting graphics for your videocard. Maar bij NFS Underground 2 is het menu helemaal vaag. Komt dat door iets dat te maken heeft met het spel. Kan je hier ook iets anders aan doen? Ik heb een Ati Mobility Radeon 64MB versie (wel de populaire videokaart).

Met de groeten van htg

whatever it takes

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Het gaat dus om een notebook? Volgens mij zijn die Catalyst drivers niet voor notebooks.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Verwijderd

Cat 5.5 al geprobeerd? Al moet ik zeggen dat ik sinds 4.4(?) geen problemen heb met NSFU2.
Probeer het eens zonder FSAA.
fsfikke schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 13:51:
Het gaat dus om een notebook? Volgens mij zijn die Catalyst drivers niet voor notebooks.
Dat moet gewoon werken, In sommige gevallen moet je de drivers patchen voor herkening maar het werkt perfect.
Heb het zelf al op meerdere modellen laptops en radeons geinstalleerd (tot 5.4, 5.5 nog niet!)

http://www.driverheaven.net/patje/

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2005 13:57 ]

• htg
Ik heb weinig vertrouwen in dat FSAA in het menu treed dit namelijk op. En dat staat vrij los van de rest. Ik heb inderdaad die mod gebruikt. Komt hier iets van een fix voor?

whatever it takes

Verwijderd

htg schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 14:33:
Ik heb weinig vertrouwen in dat FSAA in het menu treed dit namelijk op. En dat staat vrij los van de rest. Ik heb inderdaad die mod gebruikt. Komt hier iets van een fix voor?
Een fix voor wat :?

• Night89
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-07 12:37

Night89

Als je alles op een rijtje heb

voor GTA Vice city was er ook een fix omdat het menu soms wazig was, mischien is dit er ook voor NFS U 2?

Met Vriendelijke Groet,

Verwijderd

Heb je "texture preference" niet toevallig op 'performance' staan i.p.v. 'quality'? (in het control panel)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2005 18:14 ]

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:44

Piggen

Lekker bakkie

Heb je de Omega drivers al geprobeerd?
http://files.tweakers.net/Omega/rad_w2kxp_omega_2625a_7z.exe

Schijnt dat die wel goed op notebooks werken.

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
Ik had zelf problemen met 5.4 met controll center, java werkte niet goed bij mij. Zonder controll center gaat wel goed nu :S , als de controll center versie van jou ook niet goed werkt kun je ook wellicht proberen de versie zonder controll center te proberen.

• htg
Die omegadrivers zijn gebaseerd op catalyst 5.4 en die werken goed. Er is geen patch voor NSFU 2 uit. Het lijkt mij sterk dat het met het control panel te maken heeft. Maar het is te proberen. Ik heb het hier over catalyst 5.5 trouwens. Ik heb wel al alleen de oude drivers geprobeert maar daar werkt zoals je misschien al verwacht had juist weer het control panel niet op van 5.5. Ik zou ook nog ff die texture preference langs kunnen gaan ;)

[ Voor 22% gewijzigd door htg op 21-05-2005 23:15 ]

whatever it takes

Pagina: 1