Heb Nederlandse Enterprise Edition van Win2k3 en daar is laatst ook SP1 voor uitgekomen. Bij het installeren had ik al een probleem dat hij begon te zeiken over atapi.sys die hij niet kon vinden in de directory waar het bestandje toch echt instond. Maar dit heeft niets te maken met mijn probleem: na het rebooten deed mijn netwerk niets meer. Heb een fixed ip op 10.0.0.1 en een andere pc op 10.0.0.10. Zonder SP1 kon ik die andere pc pingen, na de installatie zegt hij Doelhost is niet bereikbaar. Alle instellingen kloppen gewoon, snap er vrij weinig van. Toen heb ik SP1 er weer afgegooid en toen deed hij het dus wel weer. Daarna toch maar weer een keer geprobeerd te installeren en de eerste 10 seconden deed hij het wel, ik had internet en kon de andere pc pingen. Maar daarna kreeg ik weer precies hetzelfde. Ik gok dat hij in de tussentijd een service heeft opgestart die dit veroorzaakt. Heb de firewall al uitgezet maar dat heeft ook weinig nut...
Heb een beetje zitten twijfelen of ik het probleem hier neer kon zetten of dat het bij netwerken moest, maar dacht dat het meer met windows zelf dan met netwerk instellingen te maken had.
Maar iemand nog ideeën of meer informatie nodig, ik hoor het graag.
OPGELOST, thanq
bvd
AxePlode
Heb een beetje zitten twijfelen of ik het probleem hier neer kon zetten of dat het bij netwerken moest, maar dacht dat het meer met windows zelf dan met netwerk instellingen te maken had.
Maar iemand nog ideeën of meer informatie nodig, ik hoor het graag.
OPGELOST, thanq
bvd
AxePlode