Het begon allemaal vorige week ik rebootte mijn pc via windows en er kwam te staan dat de bios corrupt was en dat ik hem moest flashen. ik had die melding weleens vaker gekregen als ik ging overklokken en toen hoefde je alleen maar even de bios te resetten en hij ging weer. maar nu ging het beeld helemaal niet meer aan de fans draaide en alles maar geen beeld. de post reporter zei ook nix. ik dacht dus dat mijn moederbord dood was maar toen haalde ik alles eruit behalve de processor. in de hoop dat hij het weer zou doen niet dus. toch maar processor eraf gehaald en pc even aangezet zonder processor om te kijken of die vrouw weer wat zou zeggen. en ja ze zei No Cpu Installed. toen heb ik alles er weer in gezet en ik kreeg gewoon beeld.
maar nu ik heb een raar probleem met mijn pc als ik hem aanzet gaat soms het beeld niet aan.
dan moet ik hem uitzetten en dan weer aan soms gaat hij dan aan en soms niet soms moet ik het iets vaker doen. Als hij dan aangaat dan hangt hij soms op willekeurige momenten in de post. zelf als de videokaart zijn geheugen checked. Als ik geluk heb en in de bios kan komen zie ik dat de voeding wel gewoon goed stroom geeft. Als ik iets heb veranderd in de bios en wil het opslaan
dan gaat de pc opeens uit. alle fans stoppen met draaien het beeldscherm gaat uit maar de power led blijft aan. Als ik dan de power knop 5 seconde inhoud gaat de power led uit.
Op dit moment heb ik alleen een processor,geheugen en een pci videokaartje op het moederbord zitten. Maar hij blijft hetzelfde doen.
Zoals jullie kunnen zien ben ik niet zo goed in posts schrijven maarja.
Specs:
Asux a7n8x-e Deluxe rev 1.01
AthlonXp 2100+
2x 512 ddr ram
Q-tec 550 Watt Voeding (
)
Leadtek 6600GT / 3dfx voodoo banshee
maar nu ik heb een raar probleem met mijn pc als ik hem aanzet gaat soms het beeld niet aan.
dan moet ik hem uitzetten en dan weer aan soms gaat hij dan aan en soms niet soms moet ik het iets vaker doen. Als hij dan aangaat dan hangt hij soms op willekeurige momenten in de post. zelf als de videokaart zijn geheugen checked. Als ik geluk heb en in de bios kan komen zie ik dat de voeding wel gewoon goed stroom geeft. Als ik iets heb veranderd in de bios en wil het opslaan
dan gaat de pc opeens uit. alle fans stoppen met draaien het beeldscherm gaat uit maar de power led blijft aan. Als ik dan de power knop 5 seconde inhoud gaat de power led uit.
Op dit moment heb ik alleen een processor,geheugen en een pci videokaartje op het moederbord zitten. Maar hij blijft hetzelfde doen.
Zoals jullie kunnen zien ben ik niet zo goed in posts schrijven maarja.
Specs:
Asux a7n8x-e Deluxe rev 1.01
AthlonXp 2100+
2x 512 ddr ram
Q-tec 550 Watt Voeding (
Leadtek 6600GT / 3dfx voodoo banshee
That Is The Question