Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Jabber in myreact

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Topicstarter
Hoi Adjes

Ik vroeg me eigenlijk hetvolgende af:

Waarom hebben we wel een MSN en ICQ veld in "profiel wijzigen", maar geen Jabber veld?

Het klopt dat MSN at the moment natuurlijk veel groter is, maar ik denk dat zeker een progressief forum als GoT hier een kans laat liggen.

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:18
Dan kun je er wel veel meer toe gaan voegen zoals AOL en dergelijke. :) MSN en ICQ zijn toch de meestgebruikte.

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Iemand heeft ooit geroepen dat er een algemeen 'overig IM'-veld moest/gaat komen, kan het zo gauw niet vinden...

{signature}

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

[rml][ feat] Jabber adres in profile[/rml] & [rml][ FEAT] Jabber in profile[/rml] lijken me genoeg duidelijkheid geven ? :)
Al weet ik niet hoe crisp er tegenwoordig tegenover staat met de nieuwe template :)
Sowieso hoort dit in React Bugs en Featurerequests thuis

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:18

Cyphax

Moderator LNX
Voutloos schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 13:04:
Iemand heeft ooit geroepen dat er een algemeen 'overig IM'-veld moest/gaat komen, kan het zo gauw niet vinden...
Dan zou ik willen opperen dat er alleen een IM veld komt :)
Dan kun je zelf kiezen wat je erin smijt. Het nadeel is misschien dat je niet MSN en ICQ tegelijk erin kunt zetten maar het is wel consequenter. En dynamischer, want iemand zonder MSN en ICQ maar met Jabber zou dat erin kwijt kunnen.

Saved by the buoyancy of citrus

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Topicstarter
moto-moi schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 13:05:
[rml][ feat] Jabber adres in profile[/rml] & [rml][ FEAT] Jabber in profile[/rml] lijken me genoeg duidelijkheid geven ? :)
Al weet ik niet hoe crisp er tegenwoordig tegenover staat met de nieuwe template :)
Sowieso hoort dit in React Bugs en Featurerequests thuis
Moto-moi,

Natuurlijk heb ik die gelezen... voor ik post gebruik ik de search ;) . Echter is het ene topic uit 2002. Vind ik dus echt niet meer relevant, en dat andere is ook al weer een half jaar oud.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

De laatste grote template update is inmiddels ook alweer een half jaar geleden; dat wil dus niet zeggen dat FR's van een half jaar oud niet meer relevant zijn of niet meer naar gekeken wordt.
Ik heb nog steeds op mijn todo-lijst staan om te kijken of hier een algemene oplossing voor gevonden kan worden dat mensen zelf een IM protocol kunnen kiezen uit een lijstje. Echter heeft dit geen hoge prioriteit en derhalve ben ik daar nog niet aan toegekomen ;)

Intentionally left blank

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Is nog steeds een to-do item, maar zal 1.9.4 niet halen...

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.