Toon posts:

Een nieuwe pc(deel2)

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoewel deel 1 maar 3 pagina's groot was start ik twee, omdat erin mijn eerste niemand meer keek en er niemand reageerde. Deel 1 mag (of moet) dan ook gesloten worden.
als dit niet mag, sorry

Over twee weken krijg ik me loon waarop ik op ongeveer het bedrag 620 euro zal halen.
Hier wil ik een heel nieuw systeem voor kopen.

Uit mijn oude topic ben ik heel wat wijzer geworden van de nieuwste dingen en heb ik dan ook zelf mijn toekomstige systeem samengesteld.
Maar nog steeds heb ik iets wat ik niet duidelijk vind.

Allereerst het systeem wat ik vandaag(21 mei 2005)heb samengesteld:
(alles komt van azerty.nl vandaan, omdat dezegens jullie goede service zouden hebben en goedkoper zijn.)

AOpen H600B 350 Watt voeding.
Ja het aantal Watt schijnt een probleem te worden, maar ik wil neit overklokken en vele tweakers zeggen dat AOpen goede voedingen biedt.Vandaar dat me keuze hierop is gevallen
eventueel alternatief zou zijn:Chenbro Gaming Bomb met een Huntkey's 400 W voeding.

AMD Athlon 64 Venice 3000+ Boxed
Ze verkopen daar geen Winchester boxed meer vandaar...

Corsair ValueSelect 512mb(2x256mb)400Mhz/pc 3200
Ja ik weet het het is weinig, maar gfx kaart vind ik belangrijker en in het moederbord zitten nog twee slots om later mijn geheugen bij te krikken.

Hitachi 40GB
Niet veel, maar ik heb mijn schijf nog nooit vol gekregen en heb ook nooit grote bestanden.
Muziek en games is het enige samen met het besturingssyteem en wat beveiliginsproggies en office natuurlijk

Moederbord Asus A8N-E
werd aangeraden in het vorige topic en lijkt me ook aardig Asus is me ook wel bekend.

Asus EN6600GT videokaart pci-e 16x
6600GT gaat een flink beeld leveren, neit het best, maar zeker niet het slechtst.
Verder is Joint Operations wel een mooie toevoeging:P

Ik zei al overclocken hoeft niet en ik zal hem gebruiken voor gamen//Office.DVD speler heb ik hier.Een brander zit in de server net als een floppy-drive, dus hoeft allemaal niet.
Speakers staan hier ook(5.1 set)waar de achterste het niet meer van doen, maar oke...

Heb ik in dit systeem fouten gemaakt(iets dat neit gaat kloppen)?
Die voeding blijft mijn ergste hindernis, is dit nou voldoende of niet?(zelf ben ik daar echt niet bekend mee)
Verder nog iets?

Hartelijk bedankt,
Rawne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Uhm, ik denk dat je beter je vorige topic kunt kicken, dubbele topics maken is niet de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Juist, dit is niet echt de bedoeling. :) Je kan je vorige topic één keer omhoog schoppen, waardoor het weer onder de aandacht komt. :)

Dit topic is gesloten.