Ik ben bezig een urenregistratie systeem te maken en moet de data op verschillende manieren gaan printen (papier). Ik ben dus begonnen met mezelf wat in te lezen in hoe je kunt printen in Java. Ik heb de print-methode van een JTable al eens bekeken, maar deze biedt me te weinig flexibiliteit. Ik wil bijvoorbeeld het volgende afdrukken:
Dit moet allemaal op 1 pagina gaan zodat je 1 week per pagina kunt printen. Voor een andere layout wil ik bijvoorbeeld een tabel per project gaan printen, etc.. etc..
Nou goed... wat wil ik nu precies?
Ik wil op 1 pagina meerdere tabellen (eenvoudig) gaan printen en ik wil een totaal kunnen printen onderaan elke tabel. Bestaat hier iets van een API of package voor om zoiets te kunnen uitbesteden?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| Taken, week 19-2005, Bouke Haarsma Maandag: [tabel] [totaal] Dinsdag: [tabel] [totaal] (...) |
Dit moet allemaal op 1 pagina gaan zodat je 1 week per pagina kunt printen. Voor een andere layout wil ik bijvoorbeeld een tabel per project gaan printen, etc.. etc..
Nou goed... wat wil ik nu precies?
Ik wil op 1 pagina meerdere tabellen (eenvoudig) gaan printen en ik wil een totaal kunnen printen onderaan elke tabel. Bestaat hier iets van een API of package voor om zoiets te kunnen uitbesteden?
[ Voor 3% gewijzigd door b19a op 21-05-2005 11:30 ]