Panasonic NV-GS17

Pagina: 1
Acties:

• thelo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-04-2024
Mig29 adviseerde gisteren de videocam Panasonic NV-GS17 te kopen. Welke voordelen heeft deze camera dan ten opzichte van bijvoorbeeld de JVC GR-DX57 en de CANON MV800?
Heeft de Panasonic NV-GS17 de mogelijkheid om beelden van een analoge camera te verwerken zoals de JVC GR-DX57 heeft?

Looy

Verwijderd

Ik ben zelf ook van plan om deze camera te kopen. Ik heb echter nog een tweetal vraagjes waar ik geen antwoord op heb kunnen vinden. Weet iemand hoe lang je ongeveer met de bijgeleverde accu kunt filmen? Als je bijvoorbeeld anderhalf uur wilt kunnen filmen, heb je dan een extra accu nodig?

Mijn tweede vraag gaat over de dataopslag. Wat voor mini-DV bandjes moet je gebruiken in zo'n cam? Is er verschil tussen merken. Kun je bijvoorbeeld een Sony of JVC bandje in een Panasonic stoppen of wordt dit afgeraden? Heeft zoiets alleen invloed op de beeldkwaliteit of ook de levensduur van de cam? Ik heb namelijk al in een aantal winkels rondgekeken en nergens Panasonic bandjes gezien, ik heb dus geen idee waar ik die aan zou moeten schaffen.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Een standaard Panasonic accu doet het ongeveer twee uur geloof ik. Blijft een beetje een richtlijn, even afhankelijk van je laadgedrag (is hij bijgeladen of was hij helemaal leeg voor hij opgeladen werd) en zoom en lamp etc

[ Voor 3% gewijzigd door Captain Pervert op 15-07-2005 23:05 ]

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Dat klinkt dus ruim voldoende. In de loop van de tijd zal het wel minder worden maar dan kan ik altijd nog een andere accu kopen. Bedankt.