Vertraging in advertenties

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-02 19:59

Whuzz

Dodgeball!

Topicstarter
Wanneer ik de FP open, of wanneer deze zichzelf refreshed dan verschijnende verschillende onderdelen en de headlines in beeld. Enkele seconden later (of misschien nog niet eens een seconde, ik heb het niet getimed) verschijnt dan ineens de 'advertorial' van DDVD.info.op zich geen probleem, ware het niet dat deze de eerder verschenen headlines omlaag drukt en dus in hun plaats verschijnt. Dat valt regelmatig samen precies met het moment dat ik een van die headlines aanklik, waardoor ik dus ongewild op de banner klik, ipv op de headline.

Ik vermoed (hoop) dat deze vertraging niet bewust is ingebouwd, maar een gevolg is van het layer-systeem en de bijbehorende opbouw-volgorde van de pagina? Ik weet ook niet of anderen er ook last van hebben, maar voor mij is het iig vrij storend.
Niet eens zozeer omdat ik ergens heenga waar ik niet heen wil, maar omdat ik op een advertentie klik waar ik niet op wil klikken. Ik klik regelmatig op banners/ads op GoT/T.net om ze te supporten, maar dan wel op advertenties waarvan ik vind dat er op geklikt moet worden en niet op advertenties die zich ongewild onder mijn cursor opdringen ;)

Ik weet niet of er wat aan gedaan kan worden, maar ik wilde het iig even melden :)

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:50

Cyphax

Moderator LNX
Ik erger me aan de MBO advertorial!
Je bent er niet al te snel bij :P
Ohja, jij hebt het niet over de MBO advertorial, die stond er eerst op de plek van deze nieuwe, en had hetzelfde gedrag. :)

[ Voor 39% gewijzigd door Cyphax op 21-05-2005 11:04 ]

Saved by the buoyancy of citrus

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

^^^

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.