Sinds gister ben ik de (gelukkige
) bezitter van Wanadoo Premium powered by Casema (
) Dit werkt met een Com21 modem. Tot zover niets aan de hand. Echter, toen ik nog in Harderwijk woonde, had ik Chello, ook met Com21, en als je dan de pc startte had je verbinding. Nu moet ik een apart programma starten, daarmee verbinding maken en dan pas kan ik internetten... Huh??? :?:?
Wat is dit nou weer? Kan dit niet makkelijker? Ik heb al wel de optie gevonden automatisch te starten met Windows, en automatisch verbinding maken maar al dat gedoe... Stel nou dat ik ook met BeOS wil gaan internetten, wat dan... Het programmma heet Enternet http://www.nts.com en ik woon in Utrecht. Als jullie tips of reacties hebben hoor ik het graag.
Verwijderd
Wanadoo (Casema
) met een Com21 modem werkt met PPPoE. Da's dat aparte inloggebeuren. Onder Linux hebbie daar in elk geval een proggie voor, RoaringPenguin. Je moet maar ff op de page kijken daarvan www.roaringpenguin.com/pppoe/ , maar of Beos ook zoiets aankan weet ik niet, ik denk het haast wel.
Ik weet het...Op donderdag 11 januari 2001 14:33 schreef arnoudo het volgende:
Wanadoo (Casema)
Gisteren aan gesloten, en vandaag nog steeds geen verbinding omdat het programma voor het invoeren van de modemnr's storing had...
HeHeHe, das dus gewoon casema OUDE stijl