Toon posts:

Canon Powershot A60 mjpeg video kapot?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had per ongeluk vanmiddag een video van mijn camera gewist. Met het volle vertrouwen deze terug te kunnen krijgen en te kunnen gebruiken heb ik de camera verder niet meer gebruikt om de data niet te verminken.

Nu heb ik de videofile kunnen recoveren maar is met geen enkele player te spelen. Ze kennen hem niet of er wordt aangegeven dat die misschien beschadigd is. Ik ben er wel achter dat een mjpg of mjpeg file is,maar ik kan er niks mee. Geen enkel videorepair programma wil of kan hem repareren. Het enige programma dat nog iets liet zien was "BreezeBrowser Pro"...hier zag ik een thumbnailpreview van de video maar afspelen ging niet omdat ie een extern programma aanriep, wat ik dus al eerder had gedaan. Het programma kan er verder ook niks mee...niet converten of niks...wat dat betreft jammer dat het programma niet net iets verder kan komen.

Ik begin mijn hoop een beetje te verliezen aangezien ik al tientallen dingen en programma's heb geprobeerd, maar omdat ik die thumbnail wel zie moet er toch nog iets goed zijn aan het bestand?

Heeft iemand nog een idee, want ik zou het filmpje heel erg graag zo compleet mogelijk hebben.

Op de onderstaande website staat het filmpje/bestand:
http://members.lycos.nl/marktap/video/

Misschien dat iemand iets kan/wil proberen? Ik zou er heel erg blij mee zijn als iemand een klein beetje tijd wil geven om het te proberen.

Verwijderd

Het probleem wat ik tegenkwam is dat de codec niet meer in je avi bestand vermeld staat .

Verwijderd

Topicstarter
Klopt daarom herkent hij hem ook niet meer. Maar andere filmpjes van de camera heb ik bekeken met Gspot en hebben de mjpeg mjpg codec.

Het moet toch te fixen zijn?

Verwijderd

ja wat je zou kunnen proberen is het bestand in kleine stukjes maken 100kb of zo en een ander bestand ook in kleine stukjes van 100kb .
en dan alleen het begin van de goede file voor de slechte plaatsen

het programa heet mastersplitter