Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Plz heb echt hulp nodig met een MDA Compact

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mensen,

ik heb dus een schijt T mobile MDA compact via marktplaats gekocht. Ik denk gooi er ff nieuwe software op en toen was het mis. Heb de software van de Tmobile site gedownload maar die schijnt voor een 2020 ofzo te zijn. Nu krijg ik alleen nog maar in beeld Serial V1.00. Voor de rest doet ie helemaal niks. Nu heb ik hier wel al wat rondgekeken maar jullie zijn mij allemaal te technisch. Is er iemand die mij kan helpen in leken taal??? .

Alvast bedankt en hoop dat jullie me kunnen helpen ik zie het niet meer zitten,.

Rob

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2005 10:37 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Als je een vraag in een topic dumpt, dan bespreken we het ook in het topic.
Er is een topic voor de MDA compact, die kun je hier vinden.
Je hebt dus blijkbaar de verkeerde firmware erop gezet, dus als ie niet meer wil, zul je em wel op moeten sturen naar T-Mobile.

offtopic:
Welkom op GoT

[ Voor 5% gewijzigd door RoD op 21-05-2005 11:15 ]

Verwijderd

Toevallig gister ook een kapotte herstelt hier. Was echt easy, gewoon met de juiste update files en de juiste instellingen nog 1 maal herhalen, en klaar

Verwijderd

Topicstarter
Kan je me dat niet mailen?? PLZ wil er ook wel voor betalen. Robmaas82@planet.nl

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:39
Kijk eens in dit topic: [rml]HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact/M500)[ Deel 7][/rml]
En hulp via mail doen we in principe niet aan. Alles kan hier prima uitgelegd worden, zodat anderen met evt hetzelfde probleem de oplossing ook kunnen lezen.
Je hebt niet verteld wat je al geprobeerd hebt om het probleem om te lossen en waar je evt al hebt gezocht. Dit wordt wel van je verwacht.

Lekker slim trouwens om een apparaat wat je net hebt gekocht meteen te updaten (was er iets mis mee?) met een verkeerde firmware.

Verder mag je voortaan een betere topictitel verzinnen. GoT is geen helpdesk en please help e.d. zijn niet gewenst (lees hiervoor de FAQ en registratievoorwaarden nog maar eens door waarmee je akkoord bent gegaan).

[ Voor 51% gewijzigd door Jimster op 22-05-2005 03:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
Zal verder gaan op het andere forum, maar inmiddels ondernomen: T-mobile gebeld. Pocketpc-club.nl geraadpleegd, XDA-developers geraardpleegd, meerdere updates geprobeerd van de ftp server van xda. Zal gelijk ook tekst aanpassen. BLeutooth werkte niet goed vandaar de update al las ik later dat het ook anders op te lossen was. Kan trouwens niet vinden hoe ik mijn tekst kan wijzigen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2005 10:38 ]

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

ik heb dus een schijt T mobile MDA compact via marktplaats gekocht.
"Nu met korting, want hij was in de WC gevallen" :?

Als je er niet mee om weet te gaan en er geen moeite voor wil doen (zie topicstart), geef dan niet het apparaat de schuld, maar jezelf.

Alors.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Vragen over de MDA Compact kun je stellen in [rml]HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact/M500)[ Deel 7][/rml].
Verder is het inderdaad niet de bedoeling om oproepjes te doen of iemand bepaalde bestanden kan mailen, tegen betaling of niet.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.