Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
Heb dit probleem ook wel eens meegemaakt, met als gevolg dat alles opnieuw gefilmd kon worden
Owjah, misschien een tip voor andere mensen: een videobedrijf in huren bij een huwelijk is geen slecht idee. Je vrienden en familie kunnen zo echt bij het huwelijk aanwezig zijn, en je weet zeker dat je een goed resultaat krijgt.
_@/'
[ Voor 27% gewijzigd door maratropa op 21-05-2005 00:08 ]
Verwijderd
Klopt. Wit is wit en daar valt niks meer aan te doen. Overigens ben ik erg benieuwd in welk formaat die camera de boel op DVD heeft gezet. Vraag me namelijk af of premiere dat slikt. Nadeel is ook dat het (neem ik aan) al als een soort mpeg op de dvd staat. Vraag is dus wat Premiere hiermee doet. Je kunt wel kwaliteitsverlies krijgen.gladiool schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 00:07:
Vaak is onderbelicht beter omdat je vaak dan meer kan terughalen dan overbelicht...wit is wit....maar het licht natuurlijk aan de mate van overbelichting...succes iig. Je zult toch even moeten zoek naar "level" filters enzo, om te kijken wat je terug kan halen.
Het wordt echt als een DVD opgeslagen, ofwel VOB files.Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 01:15:
[...]
Klopt. Wit is wit en daar valt niks meer aan te doen. Overigens ben ik erg benieuwd in welk formaat die camera de boel op DVD heeft gezet. Vraag me namelijk af of premiere dat slikt. Nadeel is ook dat het (neem ik aan) al als een soort mpeg op de dvd staat. Vraag is dus wat Premiere hiermee doet. Je kunt wel kwaliteitsverlies krijgen.
Nu zijn het dus standaard MPEG2 files, dus Premiere zou het moeten aankunnen.
Moet ik deze VOB files eerste "demuxen" voordat ik ze kan bewerken ?
Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
[ Voor 13% gewijzigd door JvS op 21-05-2005 11:52 ]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.
![]()