Haloo mensuh,
Heb hier een probleem die me echt helemaal gek maakt
En d8 alleen op tweakers kunne zr dr antwoord op vinden (heb veel gezocht). Soms loopt alles goed en soms komt het te voorschijn : Als ik op een map rechtermuis klik krijg ik Explorer fout met melding van kernel32.dll en na het afsluiten van die fout scherm komt t zelfde weer terug en dan met een ntdll.dll fout melding
En daarna zegtie : als het doorgaat moet je je pc opnieuw opstarten ofzo. en dan klik je het weer weg en hups de meeste tray icons verdwijnen en alle Explorer paginas gaan dan ook weg. Irritant als noem maar op wanneer je iets wil verwijderen , kopieeren etc.
Kon niks op de Microsoft site vinden over deze probleem , ook nie op google , gevraagd aan heleboel mensen die het nooooit hebben meegemaakt
Dus ik vroeg me af heb ik nou een virus of trojan. dus ik een deep scan nee hoor niks.. Sp1 staat er op en wil alleen nog 1 internet explorer bestandje geupdated.. verder heb ik niks gedownload van microsoft en geinstaleerd. Want vind dat er nog meer problemen komen als je alles download als nieuwe update. Btw had dit bij mijn vorige format ook dus heb de hele schijf ook geformateerd en wou ook nie helpen. Dus mensen pls help want dit is niet uit te staan
Alvast bedankt voor jullie reacties..
Heb hier een probleem die me echt helemaal gek maakt
Kon niks op de Microsoft site vinden over deze probleem , ook nie op google , gevraagd aan heleboel mensen die het nooooit hebben meegemaakt
Alvast bedankt voor jullie reacties..