[XP] Witte blokjes om werkbalk onderdelen*

Pagina: 1
Acties:

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Ik heb, zelf na een format, witte blokes om onderdelen van de werkbalk in sommige programma's. Hier een voorbeeld. Verder heb ik niet echt iets geprobeerd, van google word ik niet veel wijzer, en verder weet ik ook niet hoe ik dit zou moeten fixen ;(
Afbeeldingslocatie: http://img264.echo.cx/img264/8747/witteblokjes1jd.jpg

Edit: De gewone XP skin gaf eerst ook witte blokjes, nu switchde ik een paar keer en nu geef hij alléén met de normale XP skin wel het normale resultaat. Nouja..beter dan niets, bedankt..

[ Voor 47% gewijzigd door Ilya op 20-05-2005 23:03 ]

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-11-2025
Handig. om de mailadressen niet te verbergen :X

Maar als je je standaard theme in instellingen van XP gebruikt moet dit naar mijn mening op te lossen te zijn.

Verwijderd

Ga eens in je Windows Verkenner naar de map C:\Windows\Resources\Themes, dubbelklik op het bestand "Royale.msstyles" (niet het .theme bestand!) en klik vervolgens op Toepassen en OK.
Dit zou je probleem moeten fixen. :)

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 23:04:
Ga eens in je Windows Verkenner naar de map C:\Windows\Resources\Themes, dubbelklik op het bestand "Royale.msstyles" (niet het .theme bestand!) en klik vervolgens op Toepassen en OK.
Dit zou je probleem moeten fixen. :)
Na een paar keer switchen met XP normal werkt het 8)7 :D _/-\o_

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Vergeet de volgende keer niet zelf wat uitgebreider te vermelden wat je allemaal al hebt geprobeerd en gevonden. Dat vinden we erg belangrijk, zoals je in Algemene gedragsregels (Netiquette) kan lezen :)

Ik voeg nog even [XP] toe aan de titel, per de Windows Operating Systems - Policy. Lees beide documenten nog eens door :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters