Ik zoek dus een alternatief i.p.v. photoshop, want deze blijft crashen, en ik erger me dr kapot aan, het zal waarschijnlijk 1 van mijn geheugenmodulletjes zijn die rot is, maar ik heb geen tijd om dat even snel uit te zoeken. Is er een alternatief programmatje om shadows te droppen?
Verwijderd
Als je een Photoshop alternatief zoekt, The Gimp is een fijn programma.
Klik
Klik
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2005 21:38 ]
bovendien maakt t geen gebruik van je geheugenmodules
wat is dat nou weer voor onzin? Het kan zijn dat er 1 adres op een dimm rot is - eentje die Photoshop toevallig wil aanspreken. Mogelijk doet de Gimp dat nietRapzar schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 23:38:
bovendien maakt t geen gebruik van je geheugenmodules
[ Voor 7% gewijzigd door HunterPro op 20-05-2005 23:41 ]
en uiteraard kun je 't ook proberen op een trial van JASC Paint Shop Pro
AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)
Verwijderd
Vind Macromedia Fireworks ook een heerlijk programma... kan je weinig met effecten maar voor de rest prima!
naja, als je er aanstoot aan neemt sorry, maar een opendeurvraag als deze, met een rede dat zn machine wellicht kapot is, brengt niet t subtielste in me boven..HunterPro schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 23:40:wat is dat nou weer voor onzin?...
ik vermoed dat ie meer tijd kwijt is met eerst t googlen/search hier, posten, wachten op antwoord downloaden/kopen en dan ontdekken dat idd zn geheugen brak is..maargoed, ieder zn eigen oplossingen. mijn excuus
vaak is een andere applicatie downloaden inderdaad sneller én goedkoper dan alle dimms testen, naar de winkel gaan om een nieuwe te kopen, en deze ook in te bouwen in je PC. Maargoed, waarschijnlijk ben ik daarin wat kortzichtig ;-)Rapzar schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 02:59:
[...]
naja, als je er aanstoot aan neemt sorry, maar een opendeurvraag als deze, met een rede dat zn machine wellicht kapot is, brengt niet t subtielste in me boven..
ik vermoed dat ie meer tijd kwijt is met eerst t googlen/search hier, posten, wachten op antwoord downloaden/kopen en dan ontdekken dat idd zn geheugen brak is..maargoed, ieder zn eigen oplossingen. mijn excuus
Pagina: 1