Toon posts:

Maxtor of IBM 30 gig?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wil mezelf een nieuwe HD kopen :D en loop hierbij te twijfelen tussen de IBM Deskstar 75GXP en de Maxtor Diamondmax, beide 30 gig / 7200 rpm / U-100 interface. Heb al overal gelezen dat het allebei goede schijven zijn, dus.... welke moet het worden ?? (welke van de twee is het stilst?)

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
maxtor is gewoon betrouwbaarder en als je hem in quiet mode zet (waar ie standaard in staat) hoor je hem ook amper.

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

De IBM staat standaard in de 'snelle' mode en is dan nog stilste drive die je kan krijgen. Dat geeft aan dat het onwerp erg goed is. Hij trilt immers niet, en trillingen duiden op onbalans

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-05 18:31

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Neem de goedkoopste ;)

Verwijderd

ik heb zelf dinsdag de maxtor gehaald en ben er zeer tevreden over !

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

ik hem ook de maxtor 30 gig 7200 rmp

ben er erg tevreden over/stil

http://psnprofiles.com/AfthyX

Verwijderd

Maxtor Rulez! Altijd al gedaan boven IBM! 8-)

• Ordilogicus
  • Laatst online: 05-05 23:10
Nou IBM is de snelste van de twee en jah voor het geluid ... je hoort uhm niet is dat goed genoeg ... * Ordilogicus zou voor de IMB gaan ...

zoals j al aan de racties kunt zien zijn de meningen erg verdeelt ... een ding is zeker je zult er erg tevreden mee zijn ...

I think therefor I am ... I think

Verwijderd

Mijn Maxtor 30GB 7200 is net gecrashd :(
zei opeens.. tikketakketikketakke.

Verwijderd

die van jouw ook al? Mijn 30,7tje ook, maar nog steeds ben ik van mening dat MAXTOR Rulez enne ik wilde toch al weer een grotere hebben...40 is altijd beter! B-)

Verwijderd

lol@dvd

IBM is sneller
Maxtor is stiller......veeeeeel stiller, zo stil dat ik eerst dacht dat hij het niet deed

• OldButNotSoWise
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-02 01:07

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

IBM (sneller)
Maxtor is gewoon een goed low-cost produkt.

Verwijderd

[b]Maxtor is stiller......veeeeeel stiller, zo stil dat ik eerst dacht dat hij het niet deed
Klopt, je hoord ze nauwelijks. Volgens mij worden ze ook niet echt extreem warm ofzo.
Toch begin ik een beetje te twijfelen aan de kwaliteit omdat ik al meerder mensen gehoord heb over een maxtor 30g hd die het geluid van een wekker begint na te doen.

Verwijderd

Zelf heb ik net de 45GB van IBM 7200 RPM besteld :9

Voor +-fl 530 en dat is inc de bezorging :)

Verwijderd

[b]Toch begin ik een beetje te twijfelen aan de kwaliteit omdat ik al meerder mensen gehoord heb over een maxtor 30g hd die het geluid van een wekker begint na te doen.
Dat moet natuurlijk niet kunnen....zelf heb ik er geen last van. maar als hij kapot gaat heb je toch garantie? blijft klote tuurlijk...

Verwijderd

maxtor beter dan een ibm hd? laat me niet te lachen, het is net een vergelijking tussen een trabant en een mercedes :D

• g3
  • Laatst online: 12-12-2024

g3

MAXTOR!! IBM is dan sneller (merk ik niet)
maar mijne ging stuk, en de nieuwe maxtor die ik heb 30 gig, 7200rpm, ATA100 doet het prima!!!!!!!!

• bolke
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10-2024

bolke

Klikt nu met een 50D.

Maxtor is stiller.

Bolke

http://www.hroling.nl

Verwijderd

MAXTOR!! IBM is dan sneller (merk ik niet)
maar mijne ging stuk, en de nieuwe maxtor die ik heb 30 gig, 7200rpm, ATA100 doet het prima!!!!!!!!
Mijn gecrashde schijf wat een 66 en waarschijnlijk krijg ik er ook een 100 voor terug. Dus hopen dat dat beter gaat.

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:11

bloasfist

Slot-A Crew

Ikzelf heb een maxtor 8.4 gb schijfje. Al een jaar of 3, en die loopt nog steeds heeerlijk.
Hij is alleen wat klein aan het worden :( :(

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Verwijderd

Topicstarter
oke oke oke
het is een maxtor geworden... :)

heb em net gehaald en hij draait als n
zonnetje - en inderdaad superstil

topper
Pagina: 1