Wil mezelf een nieuwe HD kopen
en loop hierbij te twijfelen tussen de IBM Deskstar 75GXP en de Maxtor Diamondmax, beide 30 gig / 7200 rpm / U-100 interface. Heb al overal gelezen dat het allebei goede schijven zijn, dus.... welke moet het worden ?? (welke van de twee is het stilst?)
maxtor is gewoon betrouwbaarder en als je hem in quiet mode zet (waar ie standaard in staat) hoor je hem ook amper.
De IBM staat standaard in de 'snelle' mode en is dan nog stilste drive die je kan krijgen. Dat geeft aan dat het onwerp erg goed is. Hij trilt immers niet, en trillingen duiden op onbalans
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Neem de goedkoopste
ik hem ook de maxtor 30 gig 7200 rmp
ben er erg tevreden over/stil
ben er erg tevreden over/stil
Nou IBM is de snelste van de twee en jah voor het geluid ... je hoort uhm niet is dat goed genoeg ... * Ordilogicus zou voor de IMB gaan ...
zoals j al aan de racties kunt zien zijn de meningen erg verdeelt ... een ding is zeker je zult er erg tevreden mee zijn ...
zoals j al aan de racties kunt zien zijn de meningen erg verdeelt ... een ding is zeker je zult er erg tevreden mee zijn ...
I think therefor I am ... I think
Verwijderd
die van jouw ook al? Mijn 30,7tje ook, maar nog steeds ben ik van mening dat MAXTOR Rulez enne ik wilde toch al weer een grotere hebben...40 is altijd beter!
Verwijderd
lol@dvd
IBM is sneller
Maxtor is stiller......veeeeeel stiller, zo stil dat ik eerst dacht dat hij het niet deed
IBM is sneller
Maxtor is stiller......veeeeeel stiller, zo stil dat ik eerst dacht dat hij het niet deed
IBM (sneller)
Maxtor is gewoon een goed low-cost produkt.
Maxtor is gewoon een goed low-cost produkt.
Verwijderd
Klopt, je hoord ze nauwelijks. Volgens mij worden ze ook niet echt extreem warm ofzo.[b]Maxtor is stiller......veeeeeel stiller, zo stil dat ik eerst dacht dat hij het niet deed
Toch begin ik een beetje te twijfelen aan de kwaliteit omdat ik al meerder mensen gehoord heb over een maxtor 30g hd die het geluid van een wekker begint na te doen.
Verwijderd
Zelf heb ik net de 45GB van IBM 7200 RPM besteld 
Voor +-fl 530 en dat is inc de bezorging
Voor +-fl 530 en dat is inc de bezorging
Verwijderd
Dat moet natuurlijk niet kunnen....zelf heb ik er geen last van. maar als hij kapot gaat heb je toch garantie? blijft klote tuurlijk...[b]Toch begin ik een beetje te twijfelen aan de kwaliteit omdat ik al meerder mensen gehoord heb over een maxtor 30g hd die het geluid van een wekker begint na te doen.
Verwijderd
maxtor beter dan een ibm hd? laat me niet te lachen, het is net een vergelijking tussen een trabant en een mercedes
MAXTOR!! IBM is dan sneller (merk ik niet)
maar mijne ging stuk, en de nieuwe maxtor die ik heb 30 gig, 7200rpm, ATA100 doet het prima!!!!!!!!
maar mijne ging stuk, en de nieuwe maxtor die ik heb 30 gig, 7200rpm, ATA100 doet het prima!!!!!!!!
Maxtor is stiller.
Bolke
Bolke
Verwijderd
Mijn gecrashde schijf wat een 66 en waarschijnlijk krijg ik er ook een 100 voor terug. Dus hopen dat dat beter gaat.MAXTOR!! IBM is dan sneller (merk ik niet)
Ikzelf heb een maxtor 8.4 gb schijfje. Al een jaar of 3, en die loopt nog steeds heeerlijk.
Hij is alleen wat klein aan het worden
Hij is alleen wat klein aan het worden
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
oke oke oke
het is een maxtor geworden...
heb em net gehaald en hij draait als n
zonnetje - en inderdaad superstil
topper
het is een maxtor geworden...
heb em net gehaald en hij draait als n
zonnetje - en inderdaad superstil
topper