Toon posts:

cooler start niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo, ik heb 2 coolers in mijn behuizing, maar 1vd 2 krijg ik niet aan de gang...

hij zit goed aangesloten, gewoon aan de voedingskabel.

hij start gewoon niet en dat terwijl de andere volop draait.

op de link zie je mijn behuizing en de koeler waar ik het over heb zie je aan de zijkant van de kast.

http://img.2dehands.nl/f/normal/90626145.jpg

• Morphine
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-01 20:38
ff kabel omwisselen van de gene waar ie wel werkt?

anders issie stuk :+

• JorisPenders
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-01 09:29

JorisPenders

Designer & Coder

Koel man :)
Inderdaad even kabeltje omwisselen, moet ie niet op een andere spanningsbron ofzo.. minder/meer volt?

SystemSpecs -- WebArea - Your Online Home -- Webdesign

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hem net aangesloten op degene die wel werkt maar hij doet het ook niet..

zou me wel verwonderen dat hij stuk is, hij is net nieuw!

• peddro
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-11-2025

peddro

Iets met muziek & ontwerp.

Probeer het ff in een andere PC, dus met andere voeding, als dat niet werkt is het fannetje cker weten kapot....

suc6! :)

Verwijderd

Fans kunnen vrij snel stuk gaan, (heb hier een paar kapotte liggen). geef de fan eens een zetje (kan zijn dat ie problemen heeft met opgang te komen).

Verwijderd

Topicstarter
die fan waar ik het over heb heeft twee kabeltjes en dus ook koppen, 1 met pinnetjes en die andere zonder. ik heb maar 1 aangesloten, nl die met pinnen

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 22:25:
die fan waar ik het over heb heeft twee kabeltjes en dus ook koppen, 1 met pinnetjes en die andere zonder. ik heb maar 1 aangesloten, nl die met pinnen
je bedoelt een molex connector + ....... connector om de fan op het mobo aan te sluiten (RPM signal) als daar maar een draadje aan zit is het voor de RPM signal, steek die dan ook in.

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01:07

Nox

Noxiuz

geen kabelbreukjes toevallig ? je weet maar nooit dus ruk je multimeter onder het stof vandaan.

verder 2e hands meuk is ook niet altijd alles.

en anders ff een zetje geven, kan ie soms gewoon verder draaien.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Pagina: 1