hallo
Ik heb sinds kort mijn laptop geupgrade, het betreft een acer aspire 1357 lmi, hier zaten eerst 2 reepjes pc2700 256mb standaard geheugen. Nu heb ik er 1 reepje uit gehaald, en 1 van 512 mb er in gestopt. dit is een pc3200. ik dacht "Mooi...mijn pc gaat nu sneller in C&C generals Zero Hour
" maar het tegengestelde bleek waar
. In het eerste half uur heb ik geen enkel probleem gehad, en hij ging ook sneller. Maar daarna kwamen de problemen, eerst vielen allemaal textures van bepaalde units uit
, en viel alle text ook uit. Vreemd genoeg kreeg ik niet de bekende serious error, maar ging het spel gewoon door. ik dacht eerst, het zal wel 1 malig wezen, maar bij na een reboot, en het spel opnieuw opstarten, kwamen de problemen na een half uur weer aanzetten. Het ergste probleem tot nu toe was trouwens dat mijn balk met waar je informatie over units ziet, en dingen kan bouwen, uitviel, en ik dus compleet niks meer kon doen
.
Ik heb hier de volgende dingen al tegen geprobeerd :
1 : generals zero hour opnieuw instaleren, en opnieuw patchen....geen effect.
2 : geheugen testen met behulp van Memtest86+, Geen fouten.
Wat is er aan de hand?
Ps, weet niet of dit wel het goede forum is, dacht dat het toch het meeste geheugen was.
Ik heb sinds kort mijn laptop geupgrade, het betreft een acer aspire 1357 lmi, hier zaten eerst 2 reepjes pc2700 256mb standaard geheugen. Nu heb ik er 1 reepje uit gehaald, en 1 van 512 mb er in gestopt. dit is een pc3200. ik dacht "Mooi...mijn pc gaat nu sneller in C&C generals Zero Hour
Ik heb hier de volgende dingen al tegen geprobeerd :
1 : generals zero hour opnieuw instaleren, en opnieuw patchen....geen effect.
2 : geheugen testen met behulp van Memtest86+, Geen fouten.
Wat is er aan de hand?
Ps, weet niet of dit wel het goede forum is, dacht dat het toch het meeste geheugen was.
[ Voor 5% gewijzigd door Zjosh op 20-05-2005 19:35 ]