Onbekend apparaat bij hp compaq nc6000

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-10 21:53
Hallo,

Ik ben voor familie een hp compaq nc6000 notebook opnieuw aan het installeren.
Ik heb Windows XP + SP2 erop gezet en alle benodigde drivers van de site van HP gehaald en geïnstalleerd. Allemaal heel fijn zou je zeggen. Echter, ik blijf met één apparaat zitten dat niet herkend lijkt te worden. Windows XP noemt het een "Base System-apparaat".

Ik heb er niet veel over kunnen vinden maar las wel dat iemand met een Toshiba-laptop hetzelfde had. Waarschijnlijk dus een onderdeel van de Centrino chipset. Ik heb voor zover ik weet alle drivers gedownload en geïnstalleerd. Ik dacht alleen dat er ook bluetooth op zat, maar als ik die drivers installeer kan er geen bluetooth apparaat gevonden worden.

Weet iemand toevallig wat dat "Base System-apparaat" zou kunnen zijn?

Alvast bedankt!

Bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-10 21:53
Sjeezus.. Dat had ik ook kunnen doen natuurlijk.. (apparaat vervangen door device..)...

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickname55
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-10 14:43
Tja ik blijf ook met een apparaat zitten waarvan windows niet weet wattie er me moet. En ik ook niet. Het gaat om een nieuwe instal van win 2000 op een wat oudere notebook. Alles doet et wel, maar ja... dat vraagteken in apparatenbeheer.

Bestaat er een programma dat uitzoekt om wat voor soort apparaat et gaat? info over chips ofzo?

Euhm... \n ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:48

DinX

Motormuis

Nickname55 schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 21:08:
Bestaat er een programma dat uitzoekt om wat voor soort apparaat et gaat? info over chips ofzo?
Aida32

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-10 19:53
beter everest nemen, dat is de opvolger van Aida32: http://www.lavalys.com/pr...ownload.php?pid=1&lang=en
Pagina: 1