Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-05 22:43
Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 13:01:
[...]

waar zijn jou mooie thema's skype? te lui om het zelf te proberen, maar wel de rest afzeiken is vrij lomp. btw smaken verschillen...

nog mensen met goeie onderwerpen om thema's van te maken?

/jacksonville
Ik vind het wat jammer dat er niet wat meer abstracte theme's worden gemaakt. Ik vind die van SToRM666 bijvoorbeeld wel mooi, maar het liefst zou ik ze nog iets strakker zien. Nu zie je vooral theme's met de een of andere acteur, half naakte vrouw, of met auto's ofzo.
Het is alleen wat lastiger om daar een onderwerp bij aan te geven :P

Hier nog een voorbeeld van een theme die ik mooi vind:
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/fambekkers/Alphega/files/mobile/wave_white.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Alphega op 21-08-2005 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenzelle
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 09:23
Ik heb nu de Equalizer theme van de W800 op mijn K750i & die is echt mooi. Simpel in design en duidelijk leesbare menu's.

Volgens mij heb ik nu ook alle themes gecollect die er maar zijn.. k stik erin :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-07 16:33
Ik zoek die reggea thema's en nog één van een w800i staan op de SonyEricsson site kan ze alleen met geen mogelijkheid downloaden...heeft iemand ze al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 19:18

Nyana

Who?!

[...]

waar zijn jou mooie thema's skype? te lui om het zelf te proberen, maar wel de rest afzeiken is vrij lomp. btw smaken verschillen...

/jacksonville
Ja ;) Eigenlijk wel.

Gebruik nu het Default W800i theme. Bovendien heb ik er een paar van Danillol. Daar zitten ook een paar mooie bij. Maar ik ga er zelf ook mee aan de slag, als ik zin heb :P

En het is niet afzeiken. Het is mijn mening dat ik de meeste themes crap vind. We leven in Nederland hej HALLO! :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de hele tijd lopen kloten en toen was mn spyker theme eindelijk klaar, zet ik um op mn telefoon doetie het niet :( andere themas die ik aangepast had deden het wel en toen opeens ook niet meer.. zou iemand me kunnen helpen? ben niet goed met computers dus kan um ook niet hier neerzetten om te downloaden.. zou je bijv wel theme of de plaatjes kunnen sturen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenzelle
  • Laatst online: 09-09 09:23
RSD1982 schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 21:43:
Ik zoek die reggea thema's en nog één van een w800i staan op de SonyEricsson site kan ze alleen met geen mogelijkheid downloaden...heeft iemand ze al?
Welke bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Alphega schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 13:07:
[...]

Ik vind het wat jammer dat er niet wat meer abstracte theme's worden gemaakt. Ik vind die van SToRM666 bijvoorbeeld wel mooi, maar het liefst zou ik ze nog iets strakker zien.

Dat was mijn eerste thema voor de K750i. Het is trouwens wel meer werk dan een thema voor de T610 maken. Ik heb nog wat leuke strakke achtergronden waar ik binnenkort eens mee aan de slag ga.

Ik hou zelf ook van een niet te drukke achtergrond. Het mooiste thema ooit had ik op de T610 en dat was gewoon een zwart-wit thema. Misschien kan ik die eens omzetten naar de K750i :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 19:18

Nyana

Who?!

Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 02:10:
ik heb de hele tijd lopen kloten en toen was mn spyker theme eindelijk klaar, zet ik um op mn telefoon doetie het niet :( andere themas die ik aangepast had deden het wel en toen opeens ook niet meer.. zou iemand me kunnen helpen? ben niet goed met computers dus kan um ook niet hier neerzetten om te downloaden.. zou je bijv wel theme of de plaatjes kunnen sturen..
Kun je em naar me mailen ?
Zie profiel

[ Voor 4% gewijzigd door Nyana op 22-08-2005 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Laatst online: 11:58
Hier nog meer themes: http://www.myk750.lasyk.net/

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:01
Heeft er iemand de scarface/gotfather theme :) zoja zou diegene deze online willen zetten :)

BlaBlaBla

Verwijderd

Strider schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 16:38:
Heeft er iemand de scarface/gotfather theme :) zoja zou diegene deze online willen zetten :)
voor het scarface theme:
http://k750i.net/index_en...face17&obr=scarface17.jpg

Scarface en Godfather theme's zijn zeker de moeite waard!

kijk voor een compleet overzicht op http://k750i.net/index_en.php?p=&type=&n=
hier kun je ook het godfather theme vinden en nog veel meer.

Suc6

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2005 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

/jacksonville
Ja!

JESSICA SIMPSON uit "the Dukes of Hazzard"

Die ben ik in al die honderden thema's die er al zijn nog niet tegen gekomen en da's vreemd, want ze is een behoorlijk HOT item...

En voor coole themes kun je hier ook terecht.
Wel even de goeie foon kiezen!
Gratis en voor nop.

http://thorstengelz.online.de/

Deze heb ik er nu op
http://gallery.mobile9.com/f/20721/
Da's tenminste een theme waar heel veel aandacht is besteedt aan grafische vormgeving en kleurscharkering.
Hij is dan ook 1,1 mb maar dan heb je ook wel wat.
Ik vond alleen de animatie niet helemaal OK dus die heb ik wat aangepast.

En over aanpassen gesproken:

De meesten zullen het wel weten, maar het theme-file is gewoon een ZIP-file.
Als je de extensie .thm veranderd in .zip kun je alle files in een andere dir kopieren en in Paint Shop Pro of een andere grafische editor naar hartelust gaan zitten te veranderen.
Ook transparant aanpassingen zijn een fluitje van een cent.
Dat moet dan wel een PNG of GIF zijn natuurlijk maar PSP kan ieder plaatje converten naar elk ander formaat, wat je maar wilt.
Voordeel is ook dat er bij PSP een AnimatieShop bijgeleverd wordt die super makkelijk de animaties kan aanpassen.
Save alles weer terug in de zip en verander .zip weer in .thm en klaar ben je met je theme.
Let echter wel op de juiste maten. die moeten zo blijven.
De namen van de graphics kun je ook veranderen, mocht je dat willen. Je moet dan alleen wel het XML file wat ook in de ZIP zit aanpassen.
Het mixen van themes is ook leuk werk.

De meeste eer heb je natuurlijk van je werk als je echt zelf een theme maakt, maar aldoende leert men. Haal eerst eens een bestaand iets uit elkaar om te zien hoe alles in elkaar zit en werkt en je zult later versteld staan van je eigen creativiteit.

[ Voor 112% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2005 02:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnolia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52
Ik heb ook even een thema'tje inelkaar geflanst van Mischa Barton (The OC)

Afbeeldingslocatie: http://img203.imageshack.us/img203/9746/mischabartonthemew8004mn.th.jpg

hier neer te halen:

http://www.savefile.com/files2.php?fid=6129873

Ontspan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi thema van Jessica Simpson :9 gemaakt door m'n collega:

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/mam.bakkerdewit/750/previewthumb.JPG
Downoad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mijn site staan 3, door mij gemaakte, geanimeerde achtergronden van Jessica Simpson.

www.battlechip.nl

Klik op button Sony Ericsson, rest moge duidelijk zijn...

Ze zijn wel groot maar ik kan toch niet zo'n lekker ding in een flut animatie proppen van 64 kleurtjes.
Ze zijn gewoon in 256 kleuren.
Mijn foon kan ze makkelijk op de achtergrond trekken.
(die 't overigens nog steeds met de eerste softwareversie moet doen)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2005 02:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
  • Laatst online: 13-08 23:02
Ff een vraagje..
Ik wou enkele onderdelen gebruiken van de standaard theme, hoe kopieer ik deze?
Ik kan wel de standaard theme openen, maar geen plaatjes ervan opslaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vier posts hoger staat 't ook al.

Kopieer je theme naar je PC als 't daar nog niet op staat.

Hernoem de extensie van je theme file.

.thm moet .zip worden

Met TotalCommander (mijn favoriete file-manager) kun je zo in je zip-file kijken en de plaatjes die je nodig bent kopiëren.

Of je pakt 't zip-file met WinZip uit naar een andere directory op de gebruikelijke wijze.

Zo kun je gemakkelijk bijvoorbeeld de achtergrondgraphic of achtergrond gif wisselen.
Gewoon er overheen kopiëren, het file weer hernoemen in blabla.thm en 't werkt weer feilloos.
Wel 't file weer even terugzetten op je foon natuurlijk en opnieuw activeren.

Makkelijk zat, toch?

Hmmmz... bedenk ik mij net dat de meeste mensen niet eens extensies kunnen zien, omdat windows die standaard verbergt. Waardeloze optie. Maar die kun je gelukkig zelf zo instellen dat windows ze voortaan wel laat zien.

Dat gaat zo, dubbelklik op...

Deze Computer
Een Drive, bijvoorbeeld C:
Extra
Mapopties
Extensies voor bekende bestandstypen verbergen... UIT-VINKEN

Klaar, nu kan je altijd en overal het file-type zien.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2005 02:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
  • Laatst online: 13-08 23:02
Haha ok, misschien handig om dit in de TS te zetten.

Ik wijzig extensies nog altijd via DOS 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 20:49
Evolutionz schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 19:44:
Haha ok, misschien handig om dit in de TS te zetten.

Ik wijzig extensies nog altijd via DOS 8)7
Is toegevoegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik heb net eens geprobeert de extensie te veranderen, maar winzip geeft een foutmelding als ik m wil unzippen

Edit: met winrar ging het wel :P

[ Voor 15% gewijzigd door SToRM666 op 28-08-2005 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-09 22:51
Kijk, hartelijk dank voor die informatie, want ik zat op 't punt om een request te doen voor een wallpaper in een theme omdat de kleuren me niet konden boeien :). Overbodig nu ik 'm gewoon zo eruit kan halen als JPG bestand, thanks.

Edit: misschien veel "makkelijker": je kunt het .thm bestand ook gewoon "Openen met..." en daar kies je voor je favoriete programma (WinRAR, WinZIP, whatever :)) en hij opent 'm voor je zonder al dat gedoe met renamen. Eerste instantie dacht ik daar eerder aan dan renamen, maja :9.

[ Voor 30% gewijzigd door InsjaHH op 28-08-2005 15:10 ]

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, renamen in .rar mag ook... maar renamen hoeft inderdaad niet speciaal.

Ik kan inderdaad het theme-file ook rechtstreeks uitpakken
Maar renamen kan voor sommigen handig zijn, omdat dat een autostart van het benodigde programma tot gevolg heeft als men er op klikt.

Het eigenaardige is echter dat als je een directory met themeonderdelen ZELF gaat inpakken met ZIP of RAR en je renamed dat in .thm dan zegt je foon dat dat bestand beschadigd is en kan niet worden geinstalleerd.
Probeer je het gemaakte file in "SE Themecreator" te laden dan zeurt die over een checksom error en kan het file niet laden.

Stop je echter alles wat je veranderd hebt weer terug in het originele ingepakte theme-file en renamed het dan weer terug naar .thm dan zeurt ie nergens over.
Het lijkt er dus op dat de theme-files ingepakt zijn met een vreemde inpakker.

Niet getreurd, voor alles en nog wat is wel weer een oplossing.
In TotalCommander (mijn favorite filemanager) heb je diverse in- en uitpak mogelijkheden en 1 van die opties is TAR.
Die werkt ook niet maar wel via een omweggetje.

Ik heb een directory genaamd "Test" met eigen theme-onderdelen die ik inpak met de TAR optie.
De komplete dir moet natuurlijk ingepakt worden.
Ik krijg dus een file "Test.tar"
Rename dat in "Test.thm" en stuur 't naar de telefoon in de dir "Theme's"
Als ik 'm nu ga activeren dan is het theme niet goed, want 't laat nergens de juiste plaatjes zien.
Knudde dus, maar beter dan ZIP en RAR want die deden helemaal niets.

Nu dus via de omweg...
Als de dir met themeonderdelen ingepakt is met TAR en is gerenamed in "Test.thm" en ik laad dat file in "SE Themecreator" en save het (save as..) daarna met de zelfde naam, dan is alles wel goed en kun je het theme probleemloos op je telefoon gebruiken.

Natuurlijk kun je ook alle losse onderdeeltjes direct in de themecreator importeren.

Dit zijn "mijn" ervaringen en hoeft dus niet zondermeer te zeggen dat dat bij anderen ook zo gaat.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2005 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind dit een super vette theme topic. ik zou zeggen ga zo door!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is hier alleen lang zo druk niet als op 't "normale" andere board.

Volgens mij weten ze niet eens dat ie bestaat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik weet niet of deze al eens voorbij gekomen is. Maar hier kun je ook leuke theme's vinden: http://www.zedge.no/?side...&cat=0&sortby=0&finn=Find

[ Voor 9% gewijzigd door SToRM666 op 28-08-2005 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er ook een topic over screensavers of weten jullie misschien een website waar ik gratis cole screensavers kan downen????

heb wel gezocht naar gif bestanden maar dan kom ik steeds op die betaalde mobile sites uit. kan dus niet veel soeps vinden, dus als iemand wat sites weet laat het dan ff horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er ook een topic over screensavers voor gsm's, of weet iemand een website waar ik gratis screensavers kan downen (sony ericsson k750i)?

heb zelf al gezocht naar gif bestanden maar kan niet veel soeps vinden en kom ook steeds op die betaalde sites uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTBoy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-08 15:20
Kan iemand een theme maken met DJ Tiesto?

Alvast bedankt

BTBoy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 23:48:
Ik weet niet of deze al eens voorbij gekomen is. Maar hier kun je ook leuke theme's vinden: http://www.zedge.no/?side...&cat=0&sortby=0&finn=Find
Alleen voor wappers, met PC valt er nix te downen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BTBoy schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 13:20:
Kan iemand een theme maken met DJ Tiesto?

Alvast bedankt

BTBoy
Met de gratis "SE Theme Creator" kan je maken wat je maar wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 11:50:
is er ook een topic over screensavers voor gsm's, of weet iemand een website waar ik gratis screensavers kan downen (sony ericsson k750i)?

heb zelf al gezocht naar gif bestanden maar kan niet veel soeps vinden en kom ook steeds op die betaalde sites uit?
Een screensaver is een screensaver en hoeft niet speciaal vaar de 750 te zijn.
Alles met een pixelmaat van 176 x 220 is goed.

De 750 is echter niet screensaver-vriendelijk.
De saver blijft maar 10 seconden zichtbaar en dan ook nog alleen in de startschermmodus.
Als je ergens mee bezig bent, telefoonboek of zo en je doet 15 seconden niets, komt ie zelfs niet eens in beeld.

Een coole geanimeerde (theme) achtergrond heb je meer lol van...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2005 06:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 09:45
ik zal wel ontzettend dom zijn

Maar ik krijg ze niet goed op mijn telefoon. Het mapje I:\MSSEMC\Media files\theme is standaard leeg. Nu 2 thm files er in en mijn telefoon herkent ze niet. Al gereboot, hielp ook niet.

Kan het er aan liggen dattie Orange branded is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mapje op drive I: ¿?

Dat wil dus zeggen dat je 't doet via de kabel naar je memorystick...

Om de theme's te kunnen gebruiken moet je de kabel wel eerst loskoppelen anders ziet je foon de stick en dus ook de themes niet.

De foon ziet, als de kabel aangekoppeld is, echter wel je theme's directory op je foon zelf, waar dus dan denk ik nix in staat.

Als de kabel verwijderd is ziet ie beide theme's directories weer samen als 1.

Een en 't ander geldt ook voor de andere standaard directories in het telefoongeheugen en op de memorystick.

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2005 07:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Laatst online: 25-08 06:19
kan iemand een thema maken van Vitesse ??? _/-\o_ _/-\o_

• schraagen
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-05-2024
Ik heb een Fokke en Sukke thema gemaakt. Wie van jullie kan het hosten en de thumbnails online plaatsen? Mail ffkes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
schraagen schreef op donderdag 01 september 2005 @ 22:45:
Ik heb een Fokke en Sukke thema gemaakt. Wie van jullie kan het hosten en de thumbnails online plaatsen? Mail ffkes.
file hosten kan hier en thumbs online gooien kan hier

Tis niet zo moeilijk...

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-05 22:43
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 06:26:
[...]

Je kunt op zedge ook gewoon met je pc downloaden hoor, je moet je alleen wel even registreren (gratis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schraagen
OK, komt ie dan: Het fokke en sukke thema. Tis de 1e keer dat ik met die Theme Creator zit te kloten dus vergeef me voor het nog niet zo mooie thema...
Download link:
http://rapidshare.de/files/4651763/Fokkesukke.thm.html
Preview link:
http://img309.imageshack.us/img309/2126/preview5ys.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
voor mij ook de eerste keer themecreator:

Renault F1 Theme (met geanimeerde wallpaper)

Afbeeldingslocatie: http://www.phuse.nl/w800/renaultf1_preview.jpg
Download

[ Voor 16% gewijzigd door Phusebox op 06-09-2005 19:04 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze topic is zo dood als een pier en kan beter gemengd worden met de hoofdtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 22:51

reiker

dan jij!

Dan kan je echter niet meer handig alle thema's vinden. Ik zeg, laat maar lekker alleen. De mensen die er iets mee willen weten hem wel te vinden.

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schraagen
Mensen requesten hier meer voor thema's dan dat ze ze zelf maken, terwijl het toch erg simpel is. Maar goed, ik zal morgen wel weer eens een Sylvie Meijs thema in elkaar knutselen ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 17:34:
Zo, mijn thema even erbij vrotten -> Theme Elisha Cuthbert :9~ C&C welcome!

[afbeelding]
Download
(bedankje gaat uit naar Harryvos voor het editten zodat hij nu wel goed werkt ;))
Als ik deze theme download, krijg ik die in een .thm.htm bestand, als ik hem rename naar .thm en op m'n k750i zet, krijg ik een error dat het bestand beschadigd is.....heeft iemand nog het bestand dat niet beschadigd is?

Alvast bedankt

• Hayfork
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-08 10:46

Hayfork

Drinkin&Boardin

'k ben ook aan de slag gegaan voor mijn w800i, heb begrepen dat die ook op de k750 gebruikt kan worden

krijg overmorgen mijn foon dus dan kan ik pas kijken hoe hij er in 't echt uitziet.

[ Voor 13% gewijzigd door Hayfork op 14-09-2005 12:37 ]

::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::

• schraagen
Hayfork schreef op woensdag 14 september 2005 @ 12:36:
'k ben ook aan de slag gegaan voor mijn w800i, heb begrepen dat die ook op de k750 gebruikt kan worden

krijg overmorgen mijn foon dus dan kan ik pas kijken hoe hij er in 't echt uitziet.
Ziet er mooi uit!

[ Voor 4% gewijzigd door schraagen op 14-09-2005 13:17 ]

Verwijderd

is dit forum nog actief?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2005 01:16 ]

Verwijderd

Je ziet toch dat er gister nog gepost is :?

Is het nog steeds niet mogelijk trouwens om themes op een Mac te maken? Uiteraard de individuele pics wel, maar is er ook een theme creator?

Verwijderd

Voor de liefhebber _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v331/Johan-VR6/screenshotIceAge1.jpg

Downoad

• schraagen
SWEEEEEET!!! Mijn held uit Ice Age :+

Verwijderd

schraagen schreef op donderdag 15 september 2005 @ 18:00:
[...]

SWEEEEEET!!! Mijn held uit Ice Age :+
Hehehe, toch weer iemand blij gemaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schraagen
Als je hier niet vrolijk van wordt dan weet ik het ook niet meer ;)
Ziehier: een prachtig Sylvie Meis thema :Y) :
Screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://img337.imageshack.us/img337/9324/screenshotsylvie3tr.jpg
Linkje:
http://rapidshare.de/files/5167890/Sylviemeis.thm.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v331/Johan-VR6/kleinScreenGar.jpg

Downoad

Vond hem goed gelukt B)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2005 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HouseQ
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:42
Hoi heb hier al wat vette skins voorbij zien komen maarre..ik ga naar grote feesten van deze organisator Q-dance...en ik vroeg me af of er iemand was die daar een skin van zou kunnen maken aangezien ik dit zelf niet echt kan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaKKer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:53

jaKKer

liev ;x She's on Fire

Afbeeldingslocatie: http://www.jakker.nl/Got/Evangeline_Roelt%20(Small).jpg

Download!

Simpele theme van mij, van Evangeline Lilly O+ de pracht vrouw van lost.
Ik moest der gewoon op me telefoon hebben. Hf als je hem wilt gebruike, zal binnekort een nieuwe make, hier zal ik over een weekje wel op uitgekeken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfie23
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-08 21:25
allemaal skins :D Doen het bijna allemaal op mijn W800i :D

Maaruh, Ik kan die style maker niet meer downloaden! Hij geeft een beschadiging in de .zip file... waar kan ik hem nog meer downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Verwijderd

HouseQ schreef op maandag 19 september 2005 @ 17:29:
Hoi heb hier al wat vette skins voorbij zien komen maarre..ik ga naar grote feesten van deze organisator Q-dance...en ik vroeg me af of er iemand was die daar een skin van zou kunnen maken aangezien ik dit zelf niet echt kan..
Welk teken / afbeelding zou je dan willen hebben ??

Verwijderd

Na al dat werk, doe mij maar een heerlijk helder ;)

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v331/Johan-VR6/HeinekenScreenKl.jpg

Downoad

• HouseQ
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 21:47:
[...]

Welk teken / afbeelding zou je dan willen hebben ??
Ik zal ff op zoek gaan naar wat coole afbeeldingen:Pzal ik morgen ff posten

• 418O2
  • Laatst online: 09:45
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 22:24:
Na al dat werk, doe mij maar een heerlijk helder ;)

[afbeelding]

Downoad
Muchos gracais senor!

My new theme

• kleefding
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
daar zou ik er wel eens een van grolsch van willen zien

• HouseQ
Ik kan helaas het juiste plaatje niet vinden

deze lijkt er een beetje op alleen is hij waarschijnlijk te klein:

Afbeeldingslocatie: http://www.q-dance.nl/images/nieuws/60-q.gif

en in het thema dan ook als achtergrond zwart in alle menus..de tekst wit?en de vensters die openen oranje?of iets in die geest..zolang het maar duidelijk leesbaar blijft allemaa:)

tnx in advance:)

• SToRM666
[...]

Ik kan er prima theme's vanaf halen hoor met mn pc

• RvE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:08

RvE

Voor de liefhebber ;-)

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~eekel143/theme/feyenoord.jpg

Download

Everywhere you go you always take the weather with you

Verwijderd

[b][message=24234204,noline]
[afbeelding]

tnx in advance:)
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v331/Johan-VR6/QdanceScKl.jpg

Downoad

Verwijderd

418O2 schreef op donderdag 22 september 2005 @ 01:25:
[...]

Muchos gracais senor!

My new theme
Hehe hijs fijn :)

Verwijderd

ben een tijdje weggeweest, kwam vandaag dit forum weer tegen, dus kdacht laat ik weer ns wat proberen, destijds was er veel vraag naar strakke themes dus heb ik een simpel (uitziend, was a hell of a job;)) mediaplayer theme gemaakt...

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/jacksonville67/WMPthumb.jpg
Download hier

dr zit nog zowiezo een foutje in en dat is de kleur van de titeltekst op et desktop maar ach ik was lui en zag het te laat..

let me know if you like it!

/jacksonville

Verwijderd

owja en t standby scherm is verwisseld met die van desktop omdat dat een gif-animatie is en die werkt alleen bij standby scherm:S

/jacksonville

• HouseQ
hehe zou de achtergrond zwart kunnen?ik weet dat ik zeur!:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparow
Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 22:36:
owja en t standby scherm is verwisseld met die van desktop omdat dat een gif-animatie is en die werkt alleen bij standby scherm:S

/jacksonville
De download werkt niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Laatst online: 04-09 21:20
sparow schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 13:12:
[...]

De download werkt niet....
Links met de muis klikken en hij komt binnen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tjah heb et nog even getest maar werkt prima hier hoor...

/jacksonville

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 22:53

NoTimeRemains

I know

ik heb een theme maar dat wil ik bewerken kan ik die images die gebruikt zijn uit het thema halen en dan bewerken? als dat kan hoe?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
SP gelezen? 8)7

vers uit de SP:
Hoe kan ik verschillende thema's mixen?
De oplossing:
Klik met de rechtermuisknop op het .thm bestand en klik dan op "openen met". Open hem met winrar of winzip. Je zult nu de verschillende plaatjes zien die zijn gebruikt voor dat thema.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

...thnx

[ Voor 92% gewijzigd door NoTimeRemains op 27-09-2005 20:03 ]

This is the Way.

• EvoII
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-09 09:24
Mijn eerste thema net in elkaar geflanst :P

Afbeeldingslocatie: http://www.ontslagforum.nl/preview.JPG
Download

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb

Verwijderd

Leuk gemaakt...........maar die bestond al en is hier te downloaden :http://k750i.net/index_en.php?p=viewthm&type=loga&from=30&name=Firefox&obr=Firefox.jpg

• EvoII
Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2005 @ 16:48:
[...]

Leuk gemaakt...........maar die bestond al en is hier te downloaden :http://k750i.net/index_en.php?p=viewthm&type=loga&from=30&name=Firefox&obr=Firefox.jpg
Ook een leuke, maar heel anders dan de mijne ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
hier ook: http://www.zedge.no/?side...&cat=0&sortby=0&finn=Find

wel ff reggen en maar 20 themes per 24 uur :)

(op deze site kan je ook makkelijk de themes sorteren enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
Sir_Killalot schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 01:03:
[...]

hier ook: http://www.zedge.no/?side...&cat=0&sortby=0&finn=Find

wel ff reggen en maar 20 themes per 24 uur :)

(op deze site kan je ook makkelijk de themes sorteren enzo)
Leuke site maar wat n kl$%#te registratieproces!! :(

Ben wel 10 minuten bezig geweest met registreren en nog niet gelukt.Stuk of 15 gebruikersnamen geprobeerd, maar telkens waren ze in gebruik. Toen ik uiteindelijk een vrije had was het door mij gebruikte email adres al in gebruik kreeg ik een melding van. Dat is toch echt niet zo. Ik neem aan dat er geen dubbele emailadressen zijn :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

heeft iemand mss een Nintendo/Sony (PS2/PSP) theme?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
[...]

als ik er op klik krijg ik gewoon een knopje "Download to PC" hoor :P ( eerst ff reggen ;) )

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is mijn gallery met themes die ik tot nu toe heb gemaakt :) *klik*

(ik heb geen idee of dit spam is of niet, het is iniedergeval niet als spam bedoelt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor het eerst een thema'tje gemaakt :*) , weet niet of die goed is, graag op- of aanmerkingen.
Heb 'm getest, alles is goed leesbaar en hij werkt op de K750i.

Afbeeldingslocatie: http://www.koree.nl/zooi/river_small.jpg
Downoad

edit: hmm, als je 'm download maakt ie er automatisch .tar van...? dus denk dat je het bestand na downloaden ff moet renamen...

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2005 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:39
ziet er best netjes uit hoor :)
kan hem nog niet proberen op de foon gezien feit dat ik hem nog niet heb ;)

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kging ook maar eens een theme maken :9
na wat pogingen kreeg ik het volgende simpele themaatje:

screenshot
download theme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-03-2024

s0k

Ik ben ook maar is ff crea-bea geweest in mn vakantie:

Afbeeldingslocatie: http://img49.imageshack.us/img49/2489/tony5ih.th.png

Download

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

s0k schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 23:59:
Ik ben ook maar is ff crea-bea geweest in mn vakantie:

[afbeelding]

Download
Errug moeilijk ja van een andere site jatten |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-03-2024

s0k

pardon? Jammer als iemand anders hem ook gemaakt heeft, maar hier heb ik toch echt zelf tijd ingestoken.
Erg treurig dat je gelijk zo reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
  • Laatst online: 09-09 13:01
s0k schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 01:47:
pardon? Jammer als iemand anders hem ook gemaakt heeft, maar hier heb ik toch echt zelf tijd ingestoken.
Erg treurig dat je gelijk zo reageert.
Je hebt helemaal gelijk, als jij iets maakt wat je deelt met anderen (iedereen kan het downloaden) mag je op zen minst tog wel wat respect tonen :/
Ik kijk wel eens op dit topic en vindt het heel cool om te zien wat anderen allemaal voor elkaar fixen _/-\o_
Ik ga ook nog eens kijken of ik er 1 kan maken
:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Respect voor degene die hem ECHT heeft gemaakt ja.................... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik dacht, laat ik ook eens wat maken.
hier een final fantasy ding.

Afbeeldingslocatie: http://www.onderdelen.demon.nl/spirits-withinthumb.jpg
Downoad

ik heb een w800i en daar werkt hij prima op

en hier een van iron maiden
Afbeeldingslocatie: http://www.onderdelen.demon.nl/iron-maidenthumb.jpg
Downoad

de standby plaatjes bewegen

ps. thanks bramm !!!!! dat was het idd.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2005 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramm
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 09:16
waarschijnlijk omdat er spaties in de link voorkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
er staat een super thema op de w550 en heb ik op mijn w800 gezet van een breakdancer echt super. er is ook een hele mooi walkman theme van de w550 maar ik weet met geen mogelijkheid hoe ik het moet jullie kan delen en dus aan jullie kan laten zien. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Laatst online: 11-09 10:41
DaannO schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 22:22:
er staat een super thema op de w550 en heb ik op mijn w800 gezet van een breakdancer echt super. er is ook een hele mooi walkman theme van de w550 maar ik weet met geen mogelijkheid hoe ik het moet jullie kan delen en dus aan jullie kan laten zien. :(
weet je hoe je deze thema's op je PC kunt krijgen? dan stuur ze maar even naar mijn e-mail (zie profiel) dan host ik ze wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-07 13:50
DaannO schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 22:22:
Via de een connectie proggie (zie Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 topic ) naar telefoon geheugen gaan, dan de map Thema's.(zo is het iig bij de k750i)

[ Voor 13% gewijzigd door Big-R op 31-10-2005 23:47 ]

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schraagen
MEER Sylvie Meis :) Met pics van o.a. de FHM reportage van Sylvie :9~
Screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://img148.imageshack.us/img148/8749/screenie7je.jpg
Downloadlink:
http://rapidshare.de/files/7047499/Sylviemeis2.thm.html