Toon posts:

2CRT's + 1 TV op één Nvidia 6800

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik probeer een volgende opstelling te maken:
twee CRT's + één TV op mijn XFX Nvidia 6800LE
ik wil dat ik op allen tegelijkertijd beeld heb. ik weet wel hoe ik kan kiezen tussen twee CRT's of één CTR en één TV. maar alledrie tegelijk is mij nog niet gelukt.

iemand een idee?
ik gebruik NVidia drivers 6.14.10
kaart zit in een MSI NEO2 met een AMD64-3000 incl 1Gb geheugen.

• ACID-dude
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-06 19:01

ACID-dude

Make More Music!

Volgens mij gaat dat, bij gebrek aan meer DAC´s, niet lukken. Maar wellicht dat iemand een oplossing weet.

iRacing Profiel Hier stonden hele oude specs.

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Misschien een signaalsplitter op je crt-out?

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• kluyze
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Rechtstreeks op de kaart gaat dit niet dacht ik. Is het niet zo dat de vga met de tv-out gedeeld wordt? En dat je altijd moet kiezen tussen je vga OF tv-out (of tussen DVI en tv-out). Wil je dit toch zal je voor een andere kaart moeten gaan. Een matrox gevalletje of zo. (misschien dat het bij Nvidia quadro of ati FireGL ook nog lukt, dat weet ik niet zo direct) Maar bij de meeste grafische kaarten (niet professionele kaarten voor CAD toestanden en zo) gaat het niet lukken om de 3 aansluitingen tegelijk te gebruiken.

Signaal splitter is een mogelijkheid maar dan kun je alleen een "cloon" op je schermen toveren. (tenzij een speciale decoder die het beeld over 2 schermen kan smeren)

Je kan misschien ook een pci-grafische kaart (al dan niet met met tv-out) bijkopen, dan zul je wel meer als 2 schermen kunnen aansturen.