Toon posts:

[XP] Probleem met Java installeren: MSI30.tmp ontbreekt?*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
goeiedag

ik heb een prob met het installeren van java op mijn comp.
ik wou gisteren een film kijken en tot mijn verbazing wel geluid en geen beeld nou is dat niet erg
voor zover het erg te noemen is.
ik ging dus kijken wat dat kon wezen keek in taakbeheer en proc draaide op 100% load.
de boosdoener was een java gebaseerde programma (azureus).die heeft java nodig on te draaien.
dus heb ik java verwijdert van de comp.en toen ik hem weer wou installen (java) kreeg een fout melding dat MSI30.tmp niet aanwezig was of ik wou kijken of die wel bestond of die wel toegangkelijk was.
dus ik ging zoeken naar wat er in de foutmelding stond die tijdens het installen van java verscheen
(c:\windows\installer\MSI30.tmp) maar nergens zo'n map te vinden .ik vond hem wel onder zoeken met windows maar het bestand was 0 byte in grote dus niks .
dus nu is mijn vraag als iemand dit ook wel eens heeft mee gemaakt of van gehoort ik zou het zeer op prijs stellen als ik wat hulp kon krijgen want ik snap er niks meer van . ik ben google ook al ofgeweest maar daar viel ook niet veel te vinden.

bijv dank aan allen

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Misschien Windows installer even opnieuw installeren? http://support.microsoft.com/?kbid=884016
Anders misschien even een nieuwe redistributable van Java 1.5 downloaden op http://java.sun.com ?

Het is hier gebruikelijk zelf uitgebreid onderzoek te doen voordat je een topic opent. We willen graag exact weten wat er allemaal al geprobeerd is, en wat daar niet aan lukt :) Welke versie van Windows hebben we het over? dit hoort in Windows Operating Systems vooraan in de titel, per de Windows Operating Systems - Policy :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
k sry voor mijn misverstand ik draai xp home ik heb voorzover alles geprobeert wat ik kan bedenken.ik heb ook geprobeert een nieuwe windows installer te installeren die zegt dat ik al de nieuwste heb.en met java installen krijg ik dus elke keer die foutmelding.ik zal nog eens verder kijken of ik toch nog iets kan vinden.

nog bedankt voor de links
:)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Anders kan je misschien eens kijken watvoor rechten er op die map staan in veilige modus met f8 tijdens het opstarten. Anders zou ik even aan de slag gaan met regedit en zoeken of er ergens een verwijzing staat.

Ook de pc al even goed gescand op virussen en spyware? Hierover meer in Beveiliging & Virussen.

Ik zet per de Windows Operating Systems - Policy nog even [XP] in de titel :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters