https://depot.info.apple....change/index.html?lang=nl
Mijn batterij moet dus vervangen worden. Bij het invullen van mijn postcode krijg ik echter steeds een foutmelding. Ik heb het al op verschillende manieren geprobeerd maar het lukt me niet. Hebben meer mensen dit?Batterijvervangingsprogramma voor iBook G4 en PowerBook G4
In samenwerking met de CPSC (Consumer Product Safety Commission) in de Verenigde Staten en ander internationale veiligheidsinstanties, neemt Apple vrijwillig bepaalde oplaadbare lithium-ion batterijen terug die van oktober 2004 t/m mei 2005 wereldwijd zijn verkocht voor gebruik in combinatie met de volgende notebook computers: de 12-inch iBook G4, de 12-inch PowerBook G4 en de 15-inch PowerBook G4. De batterijen zijn geproduceerd door LG Chem, Ltd. in Zuid-Korea.
De betrokken batterijen kunnen oververhit raken, waardoor ze brandgevaar kunnen opleveren. Bij Apple zijn zes meldingen van oververhitte batterijen binnengekomen. Indien u in het bezit bent van een teruggeroepen batterij, gebruik deze dan niet meer en bestel onmiddellijk een vervangende batterij. Nadat u de batterij hebt verwijderd sluit u de lichtnetadapter aan op de computer en steekt u de stekker in het stopcontact. Mocht u de computer met de batterij toch tijdelijk willen gebruiken, laat deze dan niet onbeheerd achter en let op signalen die duiden op oververhitting.
Apple heeft een wereldwijd vervangingsprogramma gestart en levert de klanten die hiervoor in aanmerking komen kosteloos en nieuwe batterij.
Lees verder