~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Verwijderd
Kijk even achter op de decoder daar zit een schuifje en die kun je op automatisch,digitaal of analoog zetten.
Je moet er ook voor zorgen dat al je lampjes op de decoder uit staan dan selecteerd hij automatisch ac-3
Peter
Je moet er ook voor zorgen dat al je lampjes op de decoder uit staan dan selecteerd hij automatisch ac-3
Peter
Verwijderd
Ik heb hier ook nog steeds hetzelfde probleem!
alle lampies uit , maar mooi niet dat dolby gaat branden
Overigens gebruik ik voor mn DVD'z PowerDVD 3 (6-channel versie)
heeft iemand hiervoor al een oplossing?
alle lampies uit , maar mooi niet dat dolby gaat branden
Overigens gebruik ik voor mn DVD'z PowerDVD 3 (6-channel versie)
heeft iemand hiervoor al een oplossing?
Verwijderd
verassing: live platinum stuurt geen DD/DTS signalen door 
moet je een mpeg kaart voor hebben (holywood+ heb ik zelf).
heb/had zelf:
live platinum
dtt 2500 (inmiddels verkocht)
hollywood+ kaart
platinum stuurt DD dus niet door, wel digitaal geluid (pcm), maar das iets anders.
moet je een mpeg kaart voor hebben (holywood+ heb ik zelf).
heb/had zelf:
live platinum
dtt 2500 (inmiddels verkocht)
hollywood+ kaart
platinum stuurt DD dus niet door, wel digitaal geluid (pcm), maar das iets anders.
neehoor daar hoef je geen mpeg kaart voor te hebben. Die heb ik zelf ook niet maar bij mij daat wel het dolby digital lampje branden. Ik heb een SB Live 1024 met de dtt2500. Als speler gebruik ik windvd 2000
Ik ga er vanuit dat je het AC3 kabel en de din kabel op het decoder kastje heb aangesloten. Anders moet je daar het bijgelevrde y kabeltje voor gebruiken. Die doe je in de digital minijack uitgang en dan kan je je ac3 en din kabel daarop aansluiten.
En je moet in je dvd afspeel progamma wel ff spdif out aanvinken.
Ik ga er vanuit dat je het AC3 kabel en de din kabel op het decoder kastje heb aangesloten. Anders moet je daar het bijgelevrde y kabeltje voor gebruiken. Die doe je in de digital minijack uitgang en dan kan je je ac3 en din kabel daarop aansluiten.
En je moet in je dvd afspeel progamma wel ff spdif out aanvinken.
Verwijderd
spdif aangevinkt, bijgeleverde Y-kabeltje aangesloten
op alle mogelijke manieren uitgeprobeerd, maar nog steeds geen dolby digital
overigens, ik heb geen live platinum, maar Live! 5.1
op alle mogelijke manieren uitgeprobeerd, maar nog steeds geen dolby digital
overigens, ik heb geen live platinum, maar Live! 5.1
Pagina: 1